Ga naar inhoud

Ow nee he.. .Catootje nu ook!


Mirrin&Catootje

Aanbevolen berichten

Ondanks de voorzorgsmaatregelen heeft ook Catootje nu een witte snottebel en niest ze wat. (mag ik haar nu dan wel weer bij Willow zetten, omdat ze toch al besmet is..)

Kan ik weeeeer naar de DA.. pffff (geeft niet hoor.. maar vind het zo vervelend voor de nijntjes) Binnekort ga ik naar het entingsspreekuur voor de enting van Myx en VHS, maar zou dat dan wel mogen...

Is het verstandig om Catootje toch te laten enten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze ziek is moet je niet enten. Doordat ze ziek is, is haar weerstand al lager, en die weerstand heeft ze hard nodig om beter te worden. Als je dan gaat enten krijgt de weerstand nog een klap erbij die ''genezen'' moet worden, dus lijkt me niet verstandig om haar te laten enten.

Balen dat Catootje het nu ook heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Catootje zit ook gewoon nog steeds bij Mirrin. (Willow zit alleen) Maar ik kan C & M niet appart zetten omdat ik geen kooi meer heb. Ik ga morgen de DA bellen voor een goede AB kuur. Vlgs DA Wilhelminapark zou ik kunnen vragen naar Duplocilline of zoiets. Dan haal ik meteen genoeg voor Catootje, maar ook voor Willow omdat zij er ook nog steeds niet vanaf is. Het is al wel minder maar ze blijft niezen.

Ok.. niet enten dus voor Catootje.. Ik vraag me nu ook af of ik uit voorzorg ook Mirrin dan maar even niet laat enten voor het geval hij het ook nog onder de leden heeft.

Shit zeg....baal er ontzettend van.

Juist nog omdat ik bij Catootje ook nog haar tandjes wil laten verwijderen ivm de olifantstanden die inmiddels alweer flink zijn aangegroeid.. (pfff wat gaat dat snel!)

Het gaat lekker hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm ja dat hoopTE ik ook.... jullie raden het al... ook Mirrin heeft het inmiddels!

A.s woensdag ga ik naar de DA omdat de Doxoral druppels niet werken. Ik heb de DA al een mail gestuurd dat ik de Duplocilline wil gaan gebruiken. Hij mailde terug dat dat een goede optie was maar dat ik dan wel moet langskomen om 1x te zien hoe ik de konijnen moet spuiten...

Pfffff echt hoor.. sinds het begin dat ik die beestjes heb loop ik al met ze naar de DA.

Inenten (wat ik eigenlijk woensdag ook zo doen) kan ik nu dus helemaal niet laten doen. Nouja.. een andere keer maar weer. Eerst maar zorgen dat ze beter worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Doxoral lijkt bij Nijn ook niet te werken... het snot is wel minder en veel 'taaier' geworden, maar het is niet over. Maandag zijn de 14 dagen van de kuur om, dan moest ik bellen om te overleggen. De DA zei inderdaad dat als dit niet werkten, dat we dan een antibiotica moesten gaan inspuiten, dus ik denk dat het dan ook die Duplocilline is... Ik ben benieuwd!

Ben je inmiddels bij de DA geweest? Of ging je volgende week woensdag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .