Ga naar inhoud

Reza's castratie


chacha

Aanbevolen berichten

Super dat het meegevallen is..

Hier aten ze de eerste dagen ook slehct hoor, en drinken uit de fles deden ze helemaal niet dan, maar dat kwam altijd weer goed...

Je heb goede maatregelen getroffen daartegen !!!

Iemand schreef het al en dat was herkenbaar: brokjes moesten ze niet. Dus werd het kruidenhooi, paardebloemblad, bruidsluier etc..

En denk maar zo: 'als ze op het hooi gaat zitten heeft ze er kennelijk weinig last van dat het prikt..'

Hou wel in de gaten of ze keutelt, al zal ook dat mogelijk minder zijn dan anders..

Succes voor komende nacht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben boos op mezelf, en nog veel meer boos op mijn wekker!

Ik had de wekker om 3 uur gezet, om is te gaan kijken en te dwangvoeren als het nodig was....

Ik wordt wakker om 7 uur...

Die wekker is dus gewoon niet afgegaan...

Ze heeft al wat meer gegeten, maar ik vind het ook niet echt geweldig veel...

Ik weet dus niet, of ik nog zou dwangvoeren...

Ze heeft trouwens gekeuteld (zo'n 8tal) en heb haar daarjuist een paar likjes zien drinken:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niet gedwangvoerd, omdat ze dus wel vrij goed eet.

Ze zit meestal wat stil in een hoekje, maar soms staat ze terug op, komt even snuffelen aan iets, en eet dan wat.

Daarjuist heeft ze zo'n 20tal paardenbloemblaadjes gegeten, dus ik denk wel dat het goed gaat met haar.

Hooi eet ze, maar wat minder, ze heeft veel meer zin in groen.

Ze heeft ook geplast (in haar waterbakje....)!

Straks krijgt ze wat metacam, ze heeft duidelijk wel wat pijn, maar ze eet nog wel vrij goed dus, en ze wast zich ook vaak, ze ziet er levendig uit en is zoals altijd erg nieuwschierig, ze heeft ook al een beetje handdoek weggegraven en daar een bedje van gemaakt, samen met het hooi, waar ze dan op ligt.

Ze heeft ook al een beetje karton gesloopt.

Alles gaat goed dus.

Fluffy ga ik later erbij koppelen, daar horen jullie later nog wel van.

Ik heb ze daarjuist in het ren (in mijn kamer ook, maar Reza is er nog niet ingeweest) gezet, maar Reza heeft duidelijk geen zin in Fluffy, dus meneer zit terug buiten en gaat een tijdje moeten wachten.

Reza heeft nu het hele ren tot haar beschikking, maar daar maakt ze weinig/geen gebruik van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .