Ga naar inhoud

Caramel heeft een stukje varen gegeten!!


Flowergirl

Aanbevolen berichten

Bij twijfel altijd da raadplegen.

Heb je GEEN ervaring met norid dit zeer zeker NIET geven!!!!!

Norid is nog dodelijker voor konijnen dan dat stukje varen als je dat niet in de juiste dosering toe dient.

Wil je dus zeker weten of dit kwaad kan voor je konijn raadpleeg dan een da en zij zullen je ook verder adviseren in wat te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor de zekerheid ook even contact opnemen met de dierenarts. Die zal je het beste kunnen adviseren wat te doen. Als die je zegt norit toe te dienen kan hij ook precies erbij vertellen hoeveel dat dan moet zijn.

Als je niet weet wat ze precies heeft binnengekregen zou ik het gewoon op safe spelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoef ik dus niet de da te bellen, want ik weet niet precies wat ze heeft binnengekregen? Tis in iedergeval niet echt veel denk ik.

Ik vind het echt rottig! Ik zeg zo tegen mn moeder dat hij een stukje varen heeft gegeten. Zegt ze: dan moet je maar afwachten. En mn broertje: oww leuk, dan kan je hem opzetten. Daar kan ik egt niet tegen! Hun geven gewoon geen zak om dieren, volgens mij. Als mn vader kwaad is zegtie: hoepel maar op met je konijnen!

Hebben jullie dat ook dat familie soms van die rot opmerkingen maakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK zou dus, zoals ik zei, op safe spelen.juist omdat je niet weet wat zew binnen heeft gehad...

Het zekere voor het onzekere nemen en dus wel even contact met je dierenarts opnemen.

Die hebben een lijst van wat te doen bij welk giftig ding. wellicht hoef je niks te doen maar dat weet je dan ook weer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .