Ga naar inhoud

wat voor eten?


straaloogje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Wat leuk dat je een konijntje krijgt. Waar ga je je konijntje kopen?

Hooi moet het konijn altijd hebben, dus constant bijvullen. Met het biks weet ik nooit precies hoe dat nu zit, 25 tot 30 gram per kilo lichaamsgewicht dacht ik, maar voor jonge konijntje is dat geloof ik anders. Wacht hier maar even af op de reactie van iemand anders. ;)

Daarnaast groenvoer, daar moet je heel langzaam mee beginnen, dus hele kleine stukjes en zo langzaam aan je konijn laten wennen. Bij de artikelen kun je een lijst vinden met veilige groentes die ze mogen eten.

http://www.bunnybunch.nl/konijnen/voeding-van-een-konijn.html

Ben je verder al helemaal voorbereid? En is het eigenlijk je eerste konijntje?

aangepast door _Danielle
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik woon hier in frankrijk, en hier zijn konijntjes alleen te koop in de direnwinkel, waar er maar 1 van is in heel de provincie, verder, heb ik 3 jaar geleden 2 konijntjes gehad, maar die moest ik verlaten omdat ik in frankrijk ging wonen.. die heb ik dus eigenlijk aan mijn beste vriedin in nederland gegeven... nou wil ik altijd alweer een konijntje, en heb eindelijk mijn ouders weer omgekregen, maar ik wist niet meer hoeveel je van alles moest hebben enzo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .