Caroline Geplaatst: 1 september 2008 Delen Geplaatst: 1 september 2008 Dit is normaal hoor! En hij kan er alleen maar van genieten nu, tenminste als het daar net zo warm is als hier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 1 september 2008 Delen Geplaatst: 1 september 2008 Jaja het is wat dat verharen, bij mij is er ook eentje flink bezig, haar rug lijkt wel een schaakbord!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stampertje-Mijn-Nijntje Geplaatst: 1 september 2008 Delen Geplaatst: 1 september 2008 Mijn konijn krijgt ook een dunnere en donkere vacht. ik zou het niet weten maar we wachten het af..... laat gewoon de haren zitten. hij krijgt vanzelf nieuwe.Ik denk dat ze de dunne vacht voor de zomer hebben en de donker alvast voor de winter dat die haren straks allen dikker hoeven te worden. joelle en stampertje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mazza Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Heb je nog nieuws over de verharing , die van mij ziet er nu net zo uit. we borstelen wat hij heel lekker vind en plukken het ergste eruit, hij is vrolijk , heeft geen last van verstoppingen door haarballen gelukkig. Is het over gegaan ? of was er toch sprake van een mijt of parasiet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Mazza, dit is een heel oud topic (2008). Het is misschien handiger om je eigen topic aan te maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Inderdaad, als je een vraag hebt, kun je beter even een eigen topic openen dan je vraag te stellen in een oud topic dat over ongeveer hetzelfde gaat. Dat is overzichtelijker. Dit topic gaat op slot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten