Ga naar inhoud

Fuz eet slecht van de biks, wat zal ik doen?


YvonneH

Aanbevolen berichten

Zoals jullie misschien gelezen hebben heeft Fuz zijn rug bezeerd.

Nu was ik hem net aan omschakelen van ss naar biks van Havens.

Daar was hij het al niet mee eens en liet steeds een beetje Havens staan.

Nu hij zich niet lekker voelt laat hij er steeds meer van staan. Gister had hij 25 gram laten staan. Gisteravond heb ik hem 40 gram Havens gegeven met daardoorheen wat zonnepitten en 10 gram ss. Nu zit er nog steeds 40 gram Havens in en 3 zonnepitten :bad:

Moet ik nu zijn zin geven en weer meer ss geven omdat hij zich niet goed voelt of toch volhouden? Ik wil natuurlijk niet dat hij straks als hij zich beter voeld nog steeds geen Havens wil eten maar ik wil natuurlijk wel dat hij nu goed eet.

Dus bij deze: 'wat is wijsheid'?

Oja, de titel moet natuurlijk zijn: van Z'N biks en niet de biks ;)

aangepast door YvonneH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed eten is natuurlijk altijd belangrijk maar als je ziek bent al helemaal....

Ik zou m dan maar even zijn zin geven en de SS geven met het idee je niet nog meer problemen op de hals te halen door slecht eten....

Als ie weer beter is zou ik t nog eens proberen en dan doorzetten. Hj is nu toch nog niet gekoppeld... dus wat dat aangaat is er nog geen voerprobleem of iets dergelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem ook z'n zin geven...

Toen Misty zo ziek was, gaf ik haar ook beaphar brokjes (dat zijn eigenlijk hun snoepjes). Toen ze net weer begon te eten, at ze die wel maar SS niet...

Nu is ze zelf weer met SS begonnen (omdat beaphar er niet meer lag :P) dus dan komt het vanzelf wel goed! Misschien verder gaan met overschakelen als hij zich beter voelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem vanavond ss erbij gegeven en daar eet hij wel van. Zijn keutels zijn nu wel vrij klein maar hopelijk trekt dat ook weer snel bij. Ik zal hem voorlopig dan idd gewoon ss geven met als extra wat Havens voor als hij zich bedenkt. Je weet maar nooit he.

Bedankt allebei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .