Ga naar inhoud

Klittende vacht bij een korthaar


Lienepien

Aanbevolen berichten

Mijn Kees is al op leeftijd, vermoed dat hij zo'n 5 jaar is en dat is heel wat voor een Lotharinger met zijn geschiedenis..

Hij is toen ie klein was aangevallen door ~schaam~ één van onze honden. Dat hij dat heeft overleefd mag opzich al een wonder heten! Maar hij was een maand of 4-5 en verschrikkelijk hard aan het groeien. Vermoedelijk heeft hij een rugkwaal overgehouden na dit akkefietje.

Hij is toch nog flink groot geworden, maar altijd een beetje aan de magere kant en kan zich niet goed schoonhouden. Daar help ik hem wel mee, maar kan helaas niet voorkomen dat zijn vacht klit. Vooral op de buik.

Hij is super lief, maar oh wee als je hem om wil draaien..

Dus heb ik een kattenmiddeltje in de strijd gegooid. Het is een test dus ik hou jullie op de hoogte! Het gaat om een pipetje met allerlei natuurlijke olieën die de vachtfilm herstellen waardoor klitten en dofheid minder snel terugkomen, mits je de behandeling voltooid!

Morgen ga ik toch maar de strijd met hem aan om zijn buik klit-vrij te krijgen. Zal hem goed doen, want hij vind het erg fijn als je hem plukt, hij wil me dan als het ware helpen. Heel schattig! Wish me luck..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .