Ga naar inhoud

Nee hè??


Danja

Aanbevolen berichten

Ik zag net bij Fuzzy dat hij een wond heeft aan 1 van zijn balzakjes, een stukje vlees hangt los en daaronder is het kapot! Ik snap niet hoe hij eraan komt, hij heeft niets scherps in zijn hok staan en hij zit alleen dus hij kan ook niet gebeten zijn. En dit komt nu echt op het slechtste moment, zaterdag gaan we op vakantie:frown:, en morgen om 12 uur zouden we de nijnsels wegbrengen naar hun logeeradresje. Ik ga morgenvroeg maar meteen de DA bellen, het is niet heel diep maar ik denk dat het toch iedere dag ingesmeerd zal moeten worden. En ik weet helemaal niet of die vrouw dat wil of kan doen:frown: En een wond trekt ook nog eens vliegen en dus maden aan, dus sjeetje gaat lekker hier! Pff straks kan die vrouw hem niet verzorgen en ik weet ook niet of ik dat aan zou durfen, hij moet dan wss ook op kranten of een handdoek zodat er niks in de wond komt. Ik hoop maar dat het meevalt.:grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie! Ik hoop ook echt dat het meevalt...

Weet iemand of je die myasis spray of zalf ook aan kunt brengen op een wond? En of dat heel erge pijn doet? Want als ik het aandurf om hem bij een ander te brengen terwijl hij dat heeft zou ik hem het liefst daar wel mee behandelen, als het kan dan en niet teveel pijn doet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend zijn we naar de DA geweest met hem, was nog een hele kriem trouwens, alle DA'en in Enschede zaten vol, maar uiteindelijk kon ik toch nog even bij mijn eigen DA komen. En het valt allemaal reuze mee!:) De wond was mooi droog vandaag en als het goed is geneest het vanzelf weer, we hoeven ook niet smeren met een zalfje omdat dan de wond juist weer nat wordt terwijl hij nu mooi droog is. Geen probleem dus:mdr:. De nijnsels zijn nu dus gewoon op hun logeeradresje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .