Ga naar inhoud

Morgen naar de dierenarts..


Maayke

Aanbevolen berichten

Toen ik mijn 7,5 jaar oude konijntje een paar weken geleden kreeg had hij al een flap vel onder zijn buik hangen (aan 1 kant.. wat ik wel vreemd vond). Ik dacht even dat het hetzelfde was als bij katten.. Die hebben ook vaak 2 van die flappen onder hun buik hangen. Hij is absoluut niet dik dus daar kan het niet aan liggen.

Omdat Spott nogal schuw was heb ik er niet aan kunnen voelen. Een paar dagen geleden kon ik hem goed pakken en heb ik aan de flap gevoeld.

Er zitten knobbels in...

Meteen een afspraak gemaakt bij de d'arts. Verder is hij heel erg levendig en eet goed. Ik hoop dus heel erg dat het gewoon vet is. Dan laat ik er niks aan doen. Maar als de d'arts het niet vertrouwd wordt hij meteen morgen geopereerd.

Zo spannend!!

Tuurlijk hoop ik dat er niks aan de hand is en dat we het risico van narcose niet hoeven te nemen maar als hij wel onder het mes gaat dan wordt hij meteen gecastreerd en kan hij misschien wel een vriendinnetje krijgen..

Hebben jullie dit wel eens vaker gezien? Van die hangende vellen onder de buik van je konijn?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig geen operatie voor jouw nijn!!.

Ik hoop dat je nog lang van je nijn kan genieten.

Dat hoop ik ook! Nu heeft hij alleen een maf flappie onder zijn buik.

Hij is nu van binnen verhuisd naar zijn vila buiten ;)

Daar kan hij ook mn 2 Vlaamse Reuzen zien in ruiken. Hij heeft 7 jaar in zn uppie gezeten zonder aandacht dus hij is helemaal happy:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .