Ga naar inhoud

hamster maakt een vreemd geluid bij het ademhalen!


merelvandijke

Aanbevolen berichten

Ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb mijn hamster bij de achterbuurvrouw gelaten, die zelf ook 2 hamsters had... Toen ik terugkwam liep ze mank en piepte ze :( ik weet niet of de kids er iets mee te maken hebben gehad ofzo, volgens de achterbuurvouw was er niks vreemds gebeurd... Maar diezelfde dag overleed ze :(

Tijd om naar de DA te gaan had ik niet eens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij was net een paar dagen 2 jaar..

Van de ene op de andere dag kwam ik terug van het boodschappen doen en toen lag ze te hyperventileren.. (het was niet eens warm..) dus ik heb haar uit haar kooi gehaald.. broertjes (die thuis waren) gevraagd wat er gebeurd was.. of ze geschrokken kon zijn ofzow.. niets.. dus ik haar op m'n schoot genomen.. rustig proberen te maken.. uiteindelijk heb ik haar in een reiskoffer gelegd op een dekentje om daarna naar de DA te gaan.. toen begon ze plots te piepen en even later was ze weg..

Hoe is het nu met de hamster van je broertje? en ben je al naar de DA geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja, hij slaapt de hele dag, wat logisch is aangezien het een nachtdier is, en gisternacht ging het wel iets beter, ik ga vannacht nog even aankijken, en als hij niet beter word ga ik wel even langs de dierenarts, ik denk dat dat het misschien een bacterie aan zijn longen is ofzo, want de spoedlijn-dierenarts zei dat dat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn als het niet door de warmte kwam. hij heeft me vandaag overigens wel gebeten, kan dit kwaad mocht het inderdaad een bacterie zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je nu zeker weet wat het is en dat de hamster er iets voor gekregen heeft.. Ik denk dat die bacterie geen kwaad kan voor jou hoor! Het zal heus niet plotseling in jouw longen komen.. met andere kleine dieren moet je misschien wel even opletten..... Je konijn zal er niet zo vatbaar voor zijn.. maar ik weet niet wat voor ander klein grut jullie in huis hebben?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .