Ga naar inhoud

Ze drinkt volgens mij zo weinig...


Serenity

Aanbevolen berichten

Ik heb het idee dat Pepper de laatste dagen vrij weinig drinkt (TERWIJL HET ZO WARM IS!!!)... Ik merk verder niks vreemds aan haar, maar drinken is natuurlijk wel érg belangrijk!

Als ik in haar flesje knijp, zodat er druppeltjes uitkomen dan begint ze meteen te drinken, maar ik kan dit natuurlijk niet om de haverklap gaan zitten doen :s ik heb haar nu ook een schaaltje water gegeven, waar ze in het begin ook meteen uit begon te drinken, maar ook daarvan heb ik het idee dat ze nog niet veel drinkt...

Ze heeft nooit moeite gehad met het flesje ofzo, normaal gesproken dronk ze daar altijd gewoon uit, dus daar kan het niet aan liggen...

Maar ik snap het gewoon niet, want kort samengevat: ze drinkt wél als ik in dat flesje knijp, maar voor mijn idee weinig als ik dat niet doe, maar het flesjes was nooit eerder een probleem... Hebben jullie enig idee?

Het lijkt me nu slim om haar wat extra groenten te geven zodat ik zeker weet dat ze vocht binnenkrijgt, is er een bepaalde groente extra geschikt voor in dit geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Witloof en komkommer (niet te veel! missch enkel als ze dit al eens gegeten heeft ..) bevatten veel vocht. Hm, mijn eigen konijn drinkt àltijd heel weinig en 'k maak mij daar ook best wel zorgen om met zo'n weer .. Maar Pepper drinkt dus normaal wel veel? Anders moet je toch eens tijdelijk een bakje water zetten om te testen, misschien is er iets mis met het flesje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kogeltje doet het gewoon dat had al ik had getest ;) maar ik lag gisteren in bed en toen hoorde ik haar opeens gewoon drinken, dus ik bedacht me opeens, misschien drinkt ze helemaal niet minder maar lijkt dat zo, omdat ik er nu opeens met mijn neus bovenop zit, want eerst zat ze natuurlijk in haar eigen kamer en ververste mijn ex het water ook nog weleens en nu loopt ze in mijn kamer (of buiten) en ververs ik het water iedere keer zelf...

Dus misschien was ik gewoon wat overbezorgd :$ naja beter overbezorgd dan opeens een ziek (of in het ergste geval zelfs dood) konijn...

Wat denken jullie? Zou dit het kunnen zijn..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ververs het sowieso elkar dag, maar de ene keer vroeger dan de andere keer en dan let ik er nooit echt op of ze nou meer of minder heeft gedronken :$ maar volgens mij zit het al goed hahaha je berichtje deed me besluiten om haar water maar meteen even te doen, nu heeft ze dat schaaltje water tot op de bodem leeggedronken :P

Dus volgens mij zit het wel goed, ik hou het nog even in de gaten en vul dat schaaltje ook wel iedere dag met water :)

Bedankt voor jullie reacties en sorry dat ik zo'n overbezorgde mams ben ;) van mij mag er trouwens een slotje op, tenzij jullie graag nog een update willen af en toe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .