Ga naar inhoud

Pijnlijk pootje?


Bloempje

Aanbevolen berichten

Midden in de nacht is me konijn ontsnapt uit zijn kooi, had de tralies niet goed dicht gedaan. Op een gegeven moment hoorde ik hem ergens aan knagen, ik sliep wegens omstandigheden in de woonkamer.

Waarschijnlijk toen ik hem oppakte heeft hij 1 voorpoortje beetje bezeert. Heb er aan gevoeld en hij gaf geen pijn aan. Maar ik zie wel dat hij zijn pootje verminderd gebruikt, denk toch van de pijn.

Nu heb ik nog Carprofen drops hier staan, houdbaar tot 7-2012. Nog van een vorige keer toen een dierenarts de achterpoot van mijn konijn bezeerde.

Is het slim om nog een dag af te wachten en wat dan die Carprofen te geven, uit voorzorg of gewoon een dag af te wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou ook contact opnemen met je DA.... en hem niet zelf pijnstillers beginnen geven.

als je hem al pijnstillers geeft en hij moet nog onderrzocht worden door de dierenarts vlakt de pijnstiller natuurlijk het pijngevoel af en kan de poot niet meer goed beoordeeld worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip. Heb de pijnstilling niet gegeven, eerst gewacht wat voor reacties er zouden komen.

Dan gooi ik de pijnstilling weg, het spuitje spoel ik om en bewaar ik wel (kan altijd van pas komen). Want de pijnstilling staat er al zo'n 2 maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nagel was toch niet echt de boosdoener. Hij gebruikt zijn pootje toch niet helemaal. Wil zsm een afspraak met de da maken. Maar heb 14 juli een afspraak voor castratie. Tot zolang wacht ik niet. Maar nu is mijn vraag of ik die afspraak van 14 juli niet uit moet stellen? Want misschien kan me konijn pijnstilling voor z'n pootje krijgen, dat denk ik in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .