Ga naar inhoud

niet eten na castratie


Marja2705

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn konijn Bram is afgelopen woensdag gecastreerd. na zijn castratie heeft ie weinig tot niks gegeten. Wel heeft hij andijvie gegeten, maar geen normaal voer en ook geen hooi. We hebben hem gedwangvoederd en tot mijn verbazing had ie vanmorgen keutels en ik merkte ook dat ie wat gegeten had. Ik heb hem de hele dag in de gaten gehouden, maar heb niet kunnen ontdekken dat ie normaal eet. We zijn vrijdag nog bij de DA geweest en daar heeft ie een injectie, om zijn maag op gang te brengen ,gehad. De DA merkte op dat ie geheel gezond was, maar dat zijn maag en darmen stil hadden gelegen.

Kan iemand mij vertellen wat ik er nu nog aan kan doen. Hij is gewoon zichzelf, nieuwsgierig en eet wel andijvie maar geen normaal voer

Marja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bram is gedwangvoerd en eet nu weer helemaal normaal. Hij had na zijn castratie pijnstlling. Het blijkt dat hij op de bijwerkingen reageerd. Na weer naar de DA te zijn geweest hebben we het advies gekregen hem zo lang als nodig is te dwangvoeren. Dit heeft geholpen.

Marja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .