Ga naar inhoud

Niesen en oor krabben


Jeannette

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen krabt me nijntje erg in zn oor, en vandaag hoorde ik hem 3 a 4 x achter elkaar niesen.

Hij eet en drinkt goed etc.

Kan het zo zijn door dat ie in de rui is en dat het kietelt, of zoals als ik hier in de forms lees dat nijntje verkouden is en eventueel ook een oorontsteking heeft.

Allergische reactie kan het niet zijn want dit gebeurt het meest als ie los in de kamer loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een hangoor zie ik... in dat geval is idd een DA bezoekje aangeraden. Hangoren zijn ook gevoeliger vr "oor"ziektes. Het kan vanalles zijn ,van ontsteking tot mijt bv...

Over dat niezen zou ik me geen zorgen maken, heeft er waarschijnlijk niets mee te maken, maar meldt het even aan de DA als je toch gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in 2 weken tijd, 3 keer niezen klinkt niet verontrustend..

Dat orenkrabben laat meer alarmbellen rinkelen..Misschien mijt ?

He zaza

Je hebt gelijk, gelukkig geen oorontsteking maar inderdaad is er 1 mijt aangetroffen in het beetje haar dat de da kamde, hiervoor heeft Nijntje een prikje gehad en over 10 dagen moet ie weer een prikje en dan zal het over zijn.

Het viel de da gelijk op dat ie achter op zn kontje had zitten bijten en daarom is ie waarschijnlijk in de " rui"

Geeft me toch weer goed gevoel dat ik ff ben gegaan en zal ik vanaaf weer beter slapen:bow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .