Ga naar inhoud

blinde darm keutels


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

ik dnek dat een konijn van mij wel een beetje te dik is geworden

meschein moet ik haar wel op dieer zetten

ook las ik ergens dat het ook goed is om alleen water en hooi te geven dan houd het vanzelf op.

klopt dat ?

nja want anders ga ik dat maar proberen want het is best ierie tand die keutels want nu moet ik zowat elke dag het hokje verschonen anders word me teddy widder vies

gr mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blink:anders word me teddy widder vies........En teddy widder moet je op een andere onder grond houden.Ik had begrepen dat je je volledig had ingelezen daar over...............daar naast heeft een konijn gewoon bix nodig!!!!Je hebt toch wel een maat beker wat voer je ze nu de korrels in grammen....Als je dit al veel werk kost moet je maar niet gaan fokken denk ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren geleden, toen ik mijn konijnen weer eens liet inenten, constateerde de dierenarts, dat mijn konijnen alle drie een beetje te dik waren. Dit was toen ook wegens teveel biks overigens. Hij schreef toen voor: 3 weken op water en hooi met verder niets. Als het goed hooi is, zijn konijnen in staat om daar ALLE noodzakelijke voedingsstoffen uit te halen en te maken. Deze remedie heeft voor mijn konijnen ontzettend goed gewerkt! Na de drie weken waren mijn nijntjes weer keurig op gewicht en veel blijer/levendiger, en alle blindedarmkeutels werden ook weer opgegeten. Vanaf toen ben ik wel de biks precies afgemeten gaan geven.

aangepast door Claire68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .