Ga naar inhoud

Nu Lucky weer


YvonneH

Aanbevolen berichten

Hebben we Fuz net thuis, moeten we straks met Elmo en Lucky naar de da. Net keek ik in het hok en er lag vieze stinkende poep (dacht eerst bd keutels maar er zat ook een soort gelig spul). Lucky wilde ook geen groen maar dook op het hooi. we hebben haar net geprobeerd te wassen maar dat is zo moeilijk bij haar. Het meeste is er af maar niet alles. We hebben een beetje in een doekje bewaart hopelijk kunnen ze dat gebruiken. Ze heeft ook hele droge oren met schilfers. Elmo ziet er gelukkig helemaal goed uit dus hopelijk is het niets bijzonders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

Het was toch iets erger dan we dachten. De assistente wilde eerst een afspraak maken voor morgen maar gelukkig hebben we toch gevraagd of het vandaag nog kon. We konden om 17.45 en ze moest dus meteen blijven. Haar blindedarm zit vol/verstopt! Ze heeft een infuus gehad, een injectie en de ontlasting gaan ze onderzoeken. We hadden gelukkig wat mee kunnen nemen. Haar oren zijn heel droog/schilferig maar daar was geen parasiet te bekennen. El is gelukkig helemaal in orde maar blijft lekker bij haar omdat het juist zo goed gaat met die 2 samen. Ze kroop ook helemaal tegen hem aan na de behandeling en hij probeerd haar ook echt een beetje te beschermen, zo lief.

Morgenochtend weer bellen en dan gaat het hopelijk weer een stuk beter.

Onze dieren wisselen elkaar idd altijd af met hun probleempjes. Het is een tijdje goed gegaan en nu hebben ze dan weer om de beurt iets. We zijn er inmiddels aan gewend. Hopelijk gaat het hierna allemaal weer rustig worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dan maar dat jullie vandaag zijn gegaan! Maar dat de boel vol/verstopt zit..ben wel benieuwd wat de oorzaak is. Wat lief dat hij haar beschemd, Flower kroop nadat hij bij de DA was geweest ook zo tegen Noëlle aan, met de oogjes dicht. Fijn dat ze dan toch steun aan elkaar hebben he!

Hier is dat ook zo..dr is altijd wel wat met de dieren, de honden en kat zijn dr ook goed in hoor. Het lijkt er bij te horen als je meerdere dieren hebt, dat er altijd wel wat is..ik hoop in elk geval dat dit snel opgelost kan worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het loopt idd een beetje anders dan wat je van een verjaardag verwacht ja. Maar goed, zolang ze er maar weer bovenop komt geeft het niet.

@ Danja: Onze katten kunnen er idd ook wat van. Normaal word het nog een beetje afgewisseld, dan een kat, dan een konijn. Maar nu zijn de nijnen wel vaak aan de beurt. Effe zonder gekheid; het zal idd wel zo zijn dat je met meer dieren ook vaker aan de beurt bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanochtend gebeld en Lucky heeft coccidiose!

Elmo's keutels werden nog onderzocht dus dat weet ik nog niet.

Haar darmen voelde al weet al wat beter aan maar nog niet goed. Hopelijk gaat ze er toch weer bovenop komen.

Morgen bellen we weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist helemaal niet dat je jarig was:$ Gefeliciteerd nog!

Coccidiose is heel besmettelijk dus maar hopen dat Elmo het niet heeft!

Misschien komt het wel van de stress van het koppelen en de rit van en naar Cindy..nou maar duimen dat ze snel opknapt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze eind van de middag weer opgehaald.

De verstopping is over en de rest van de medicijnen voor de coccidiose (en voor Luck ciseral) gaan we thuis geven. Nu nog 3 tot 5 dagen en over 2 weken weer.

Dat word de komende tijd extra veel schoonmaken dus, joepie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .