Ga naar inhoud

Snuffel is heel erg ziek!


Aanbevolen berichten

Nee... Ze hebben nog steeds niets gehoord van Frank Verstappen...

En omdat het vandaag vrijdag is ben ik bang dat het weekend eroverheen gaat voor ik iets te horen krijg.

Ik heb net mijn oude DA gebeld waar Snuffel 27 maart geënt is. Ik ben overgestapt naar een andere DA maar heb dat nooit doorgegeven. Nu heb ik ze dus uitlaten schrijven en verteld wat er gebeurd is. Ze willen graag weten of het VHS is omdat ze pas net geënt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat een hoop gedoe allemaal zeg..ik vind het wel goed van je dat je sectie op haar laat verrichten, lijkt me heel moeilijk..mijn Moos is ook plotseling doodgegaan, hij had longontsteking maar daar is hij niet aan overleden, en ik zit nu ook nog met vragen, maar heb toen geen sectie laten verrichten, leek me ook wel eng, en ik vraag me af of je daar veel voor moet betalen? Maar als ze VHS had, dan is het ook wel veel beter dat je het hebt laten doen..aangezien ze ook in contact is geweest met andere konijnen..t lijkt me in elk geval erg moeilijk voor je..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat ik hiervoor moet betalen... En het maakt me eerlijk gezegd ook niets uit hoeveel het is. Als ik het niet laat doen en het is VHS zal ik me altijd vreselijk schuldig blijven voelen.

Als ik straks weet wat het me gekost heeft (incl medicijnen en overnachting) laat ik het hier weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We weten nog niet wat het geweest is... Frank Verstappen heeft nog niet gereageerd, ik snap dat wel hij zal het wel vreselijk druk hebben.

Mijn DA's hebben tijdens de sectie materiaal afgenomen dus als hij het nog zou willen onderzoeken moet hij het daar mee doen.

Ik ben opgelucht dat we haar mogen halen... Eindelijk een einde aan dit verhaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Email Female....wat vreselijk. Ik zit gewoon te huilen nu ik dit allemaal lees...Dit bedenk je toch niet....van de ene op de andere dag vreselijk ziek. Zo gek dat je gevoel je verteld dat ze naar de regenboogbrug is gesprongen, en dat het tijdstip nog blijkt te kloppen ook......Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen....ik vind het heel erg dat dit gebeurt is....sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal morgen kijken waarmee ze ingeënt was...

Bij de dierenarts hadden ze Snuffel al in haar reismandje gelegd met een handdoek over haar heen. Voor we haar ophaalde hebben we eerst de rekening betaald, de sectie kostte 25 euro.

Ze bellen ons maandag als ze meer nieuws hebben.

Thuis hebben we een plekje in de tuin uitgezocht en haar begraven. Ik wilde haar nog even zien maar dat was niet zo'n goed idee... Het was wel meteen duidelijk dat dit mijn Snuffeltje niet meer was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow he dat is wel akelig dan dat ze er niet meer uitzag als jou Snuffeltje..Ik weet niet wat ik me er bij voor moet stellen hoe ze eruit zien als ze ingevroren zijn geweest, maar ik weet wel van mijn andere konijntjes, dat het er sowieso wat akelig en anders uitziet als ze dood (en stijf) zijn..en dan zo'n holle blik..wel fijn dat je dr hebt kunnen begraven, nu heeft zij rust, en jij ook wat meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat met alle dieren zo is, met mensen is het ook zo. Toen ik mijn oma vorig jaar in het ziekenhuis nog even 'gedag' ging zeggen nadat ze overleden was, was het ook mijn oma niet meer. Aan de ene kant zag ze er uit als mijn oma, aan de andere kant juist helemaal niet meer. Het zijn juist de kleine dingetjes die iemand (of een huisdier) maken tot wie ze zijn, die verdwijnen na overlijden. Bij mensen of dieren die je niet of niet goed kent valt dat niet zo op, bij mensen en dieren die eigen zijn herken je juist die kleine dingetjes en valt het heel erg op als die er niet meer zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees het verhaal nu net, wat een verhaal zeg hoop dat ze erachter komen wat het geweest is.

En dat Snuffel, Snuffel niet meer is, is normaal. Je begraaft eigenlijk alleen het leeg omhulsel. De geest van Snuffel is al naar de regenboogbrug waar zij al lekker verder aan het spelen is en naar jou kijkt.

Heel veel sterkte.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .