Ga naar inhoud

Spoed Hendrika is aan het bevallen


Limo

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een dringende vraag.

Hendrika is aan het bevallen. Ik kom niet beneden, het jong is levenloos. Ze heeft ook geen holletje gemaakt. Hendrika eet al twee dagen niet meer, wat moet ik doen!!!!!!!!

Gr. Hanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hendrika heeft vorig jaar een nest gehad nadat jullie haar gevonden hebben waar geen enkel konijntje het van overleefd heeft.... hoe komt ze nu zwanger?

En hoe kan het dat ze al 2 dagen niet gegeten heeft zonder dat je naar de DA bent geweest???

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap het niet helemaal is je konijn nou aan het bevallen?

met dat eten betreft prei moet je dan toch geven als ze niet meer eten ofzo.

sorry maar ik snap het niet helemaal.

gr. anniek

Anniek, prei is giftig voor konijnen, oppassen met dit soort raad hier te geven! (en dat zeker niet in je spreekbeurt zetten)

aangepast door Caroline
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hendrika is gedekt, door onze ram Saco.

Ik ben al naar de dierenarts geweest. Ze heeft daar een weeén opwekker gekregen en binnen 2 minuten heeft ze nog 8 jongen op de wereld gebracht. Helaas hebben 4 van 9 het maar gered.

We zijn nu weer thuis, en dat ze niet at, kwam volgens de dierenarts door buikpijn.

Ze was niet te licht, maar ze moet vanavond wel eten, anders dwangvoeren.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr, Hanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft ons niet op de hoogte te houden hoor. Ik denk niet dat iemand daar echt op zit te wachten. Zomaar een voedster zwanger laten worden die al eens een compleet nest is verloren en waarvan je niets maar dan ook niets afweet kwa achtergrond, en dan vervolgens niet eens naar de DA gaan als het konijn TWEE dagen niet gegeten heeft.... dan ben je gewoon een **** :(( (laat ik het maar niet spellen, krijg ik straks weer een berisping)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .