Ga naar inhoud

Welk voer is beter/beste?


silly1984

Aanbevolen berichten

ik ben overgestapt op SS en niet omdat de dierenarts dat zegt want eerlijk is eerlijk hun verdienden er ook aan op die manier 


mijn konijn Fluffy was geen goeie hooi eter en kwam ook niet aan van zijn oude voer dus hij was heel mager toen ik op SS was overgestapt kwam hij gelijk aan hij ziet er nu heel mooi uit hij eet ook een stuk meer hooi maar ik weet niet of dit door de SS komt ze vinden het ook super lekker ze rennen rondjes om heen als ze weten hoe laat het is :)


 


oo ja en ze doen ook lang met zo'n zak van 10 kg 


 


ik bestel het dan wel uit het buitenland want in de dierenwinkels vind ik het te duur al heb ik gehoord dat je op die website geen SS meer kan bestellen wel jammer want het scheelde zoveel geld..


Link naar reactie
Delen op andere sites

@zomer88

De samenstelling van elke brok is anders. De verhouding in de SS van fosfor en calcium is erg goed en ook het vezelgehalte valt binnen de gezonde richtlijnen.

veel andere biks of gemengde voeders hebben een hoger calcium gehalte wat een extra belasting kan zijn voor de nieren de blaas. Daarom vallen SS en HFST onder de betere voeders ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .