Ga naar inhoud

filmpje franse hangoor nagels knippen


Aanbevolen berichten

:bounce:punt een doet het pijn bij het konijn en je kan beurse druk plekken krijgen.Immers zijn hele gewicht hangt er aan.Deze manier van tillen en knippen geld voor alle rassen.Maar er was vraag naar de manier van fransen hangoren vandaar even aandacht er voor met eigen nijnen hier.cindy

nu had sientje zich vandaag wel voorbeeldig gedragen hoor:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh? Ik heb vrijwilligerswerk gedaan op een kinderboerderij, en toen moest ik de vlaamse reuzen gewoon bij hun nekvel pakken (en hun onderkant ondersteunen).. Maar dat doe ik dan niet meer bij mn lotharinger..

Haha, ja, ik stond met grote ogen te kijken zo rustig ze bleef liggen.. Maar van jongs af aan aanleren is wel goed, dat ga ik wel doen met mijn kleintjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel ervaring en snel heid meis.Ik fok al 23 jaar konijnen.En in de loop van de jaren met elke dag konijnen oppakken leer je dat.Mijn konijnen worden op keuringen en thuis op vrij wel de zelfde manier opgepakt dus voor hun is het ook een gewoonte.

Oh, oke . Dus ik zou het Sinn niet zo goed kunnen leren ? :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij zulke werkzaam heden kun je beter met zijn 2 e zijn.Dat moet je goed onder de knie hebben.Maar liever geen klitten dus elke week kammen dan hoe je ook niet te knippen.

Ik bedoel nagels knippen ;).

Het kammen gaat prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het konijn van m'n broertje is een echt spartelaar.. maar als ik hem om m'n schoot op z'n rug leg kan hij wel blijven liggen.. dan houd ik hem met een arm tegen.. en met m'n andere hand kan ik dan z'n nagels knippen.. Gaat altijd erg goed.. al is ie erna wel altijd even boos op me.. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow :bow: ik kan Sukkel en Muts niet eens oppakken als ze los lopen. nou hebben wel een grote tuin en maken ze er gewoon een spelletje van :) Speedy kan ik gelukkig wel oppakken als hij los loopt. Maar even een vraagje tussendoor:) hoe vaak moeten de nagels eigenlijk geknipt worden? Ze lopen best vaak buiten( weet niet of 't uit maakt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Super filmpje zeg en wat is Sien MOOI!!

geweldig...

ben benieuwd of het bij straks ook zo af gaat met Cooper, ik heb er nooit last mee gehad met mijn vorige nijnen maar dat is al ff geleden en caafjes zijn veel kleiner dus dat was een stuk simpeler!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .