Ga naar inhoud

Filmpje gedrag franse hangoor!!!


mignon Puck

Aanbevolen berichten

Nou, vandaag heeft mijn vriend het maar even op de film gezet hoe mijn fransoos (voedster) op mij reageert als ik bij haar kom!!! Is dit gedrag nu puur omdat ze opgewonden is? Ze bespong vandaag ook mijn vriend en mijn dochter van 4, dat is dus niet zo fijn....Je weet hoe groot een fransoos is!

Even op de foto klikken,dan speelt het filmpje automatisch af!!!

Ps: ik durf haar dus niet haar gang te laten gaan,ben toch wel een beetje bang dat ze me gaat bijten (dit heeft ze al een keer gedaan ivm territoriaal gedrag)

th_filmpjes011.jpg

aangepast door mignon Puck
Link naar reactie
Delen op andere sites

voedsters rijden net zo goed en graag als rammen...

sterker nog... voedsters rijden op voedsters....

voedsters rijden op rammen en rammen rijden op voedsters....

rijden word niet altijd gedaan om de seksuele behoefte te bevredigen maar ook ter dominantie bepaling...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ja is wel op te lossen met geholpen ram dus.Nu focus ze zich op jouw mijn fransen voedster doen dit ook als ze geen geholpen vriend hebben.Daar naast kom je in haar gebied..................waar zij de baas is.Rondjes om je heen rennen en met de kin afgeven is om jouw te laten weten dit is mijn terein!!!! als je dat maar weet.

Mijn milou hangt ook in me broeks pijpen maar met vriendje samen heeft ze weinig aandacht voor mijn broeks pijpen.De fransoosen mannen vind ik zelf vriendelijker dan de voedsters.............maar dat is mijn mening natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .