Ga naar inhoud

Eindelijk castratie voor Teuntje


Geertje77

Aanbevolen berichten

Nou eindelijk zijn dan de balletjes van Teuntje daar....en wordt hij dus vandaag gecastreerd. Hij is inmiddels al 5 maanden:blink:. Ik dacht dat ik hem maar kort hoefde te scheiden van zijn vriendinnen maar helaas. Eerst naar mijn dierarts (met hond kom ik daar altijd) bij 3 maanden....geen balletjes. Bij 4 maanden dan maar via de mevrouw van de konijnenopvang bij haar dierenarts....helaas wel een piemeltje en wel zakjes...maar die waren leeg!! Ik baalde er intussen best van..die arme Teuntje zo lang in zijn kleine binnenhok en helemaal alleen. Wel natuurlijk binnen rondrennen en geaaid worden.

Maargoed nu zijn ZE er dan en is hij bij de konijnenopvang en vanmiddag brengt zij hem naar haar dierenarts. Ik ga zelf nu slapen heb namelijk vannacht gewerkt dus vandaar dat zij Teuntje brengt en haalt. Om 19.00 haal ik hem op.

Dan nog 2 weekjes en dan mag hij eindelijk in het luxe KP2 hok met zijn 2 prachtige dames.

Ik houd jullie wel op de hoogte, maar nu ga ik lekker slapen...trusten...zzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .