Ga naar inhoud

zich letterlijk kaal plukken


Aileen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Molly is ongeveer 1,5 jaar oud (denken we) en we hebben haar vorig jaar Augustus op straat gevonden. Sinds ze bij ons is is ze (bijna) niets meer gegroeid, maar ze was nog wel jong.

Nou, ze heeft sinds een paar weken een nieuwe vriendje en het koppelen verloopt perfect, alleen is ze sinds afgelopen zaterdag schijnzwanger? Ze begon alle stro te verzamelen en bracht het naar een huisje/hutje en begon zich sinds zaterdag avond te plukken, gisteren was ze nog steeds mee bezig en vandaag ook. Er lijkt geen rem in te vinden, Ik zag gelijk dat ze al een stuk minder vacht heeft en lijkt dus ook dunner. Ik keek even op haar borst/buik toen zag ik dat ze daar helemaal kaal is, de tepels zijn zelfs zichtbaar.

Ik schrok er best van :$

Dit is de eerste keer dat ze schijnzwanger is.

Ik heb begrepen dat je het nest na de 3e dag weg moet nemen, klopt dat?

Als ze het schijnzwangerschap blijft houden dan is het beste om haar te castreren?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

een week of drie/ vier na een koppeling is het heel normaal dat een voedster schijnzwanger word....

het nest kun je idd het beste na een dag of drie weg halen om voor har de "gewoonte"te doorbreken...

ik zou het even aankijken hoe frequent ze er elast van heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .