Ga naar inhoud

Regen


Stamper

Aanbevolen berichten

Mijn Franse hangoor Stamper zit sinds afgelopen zondag definitief buiten. Hij heeft een groot hok en een ren. Hij kan onder het hok liggen en erin natuurlijk. Hij heeft nu dus ook zijn eerste ervaring met regen gehad. Maar hij gaat niet schuilen in/onder het hok....hij blijft lekker in de regen zitten rondkijken. Nu is hij dus erg nat geworden en vraag me af of dit kwaad kan voor zijn gezondheid. Hij is mijn eerste Franse hangoor dus weet niet 100% wat wel en niet goed voor hem is. Hij is nu 7 maanden oud. Hebben jullie hier ervaring mee? Kan hij ziek worden als hij te lang nat is? Of vind ie dat juist lekker na het warme weer van afgelopen dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha .. die van mij doen dat ook altijd .. ik heb ooit eens ergens gelezen dat dit heel normaal is ..

probeer je franse maar eens nat te maken .. dat zal je niet makkelijk lukken, ze hebben een hele dikke ondervacht die hun heel goed beschermt tegen de regen ...

zolang hij dus niet tot op de huid nat is kan het geen kwaad ... vaak zijn de bovenste haartjes wat nat en de rest niet ...

wel hebben die van mij een hekel aan natte poten .. dan vluchten ze wel snel naar een droge omgeving ...

kzou me er niet te veel zorgen om maken .. als hij weet hoe die in zijn hok kan komen dan zal die best wel gaan schuilen mocht hij het niet prettig vinden die regen ...

je moet alleen wel oppassen met tocht .. daar kunnen ze dus niet tegen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .