Ga naar inhoud

Sloopgedrag na castratie


Buttons

Aanbevolen berichten

Mijn konijn is nu bijna twee weken geleden gecastreerd. Alles is goed gegaan en hij is nu weer helemaal zichzelf alleen heeft hij een niet z'n leuke eigenschap ontwikkeld...........het aftrekken van het behang!:blink: Ik weet natuurlijk niet of er uberhaupt een verband is met het castreren en het behangtrekken maar voor de operatie deed hij niet. Ik zit er maar constant met de waterspuit achteraan maar wordt er wel een beetje moe van :(( Ik spuit hem maar nat als ie alleen maar naar het behang kijkt in de hoop dat hij ermee ophoud. Maar heeft er iemand nog tips hoe ik dit gedrag kan onderdrukken? Speeltjes heeft hij genoeg van een kattentunnel tot aan wilgentakken. Hij is een binnenkonijn met een mogelijkheid om naar buiten te gaan d.m.v een balkon. Een vriendinnetje behoord niet tot de mogelijkheid i.v.m de ruimte. :bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel extra ruimte neemt een konijn toch niet in? Als je al een grote kooi hebt zullen ze er wel samen in kunnen.

Of heb je een vlaamse reus ofzo :bunny3:?

Mijn konijnen hebben eigenlijk ook alleen de huiskamer en het balkon tot hun beschikking, maar dat is ruimte zat voor ze!

Want zoals gezegd, het zou door verveling kunnen komen.

aangepast door Senso
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor

mijn 2 konijnen hebben inmiddels de muren volledig kaalgestript en deden dat allebei net zo hard vanaf dat ik ze had.

inmiddels is kootje 2 weken geleden gecastreerd en doet hij het minder dan daarvoor (ja en er is weinig behang meer over waar ze bij kunnen)

het een heeft dus nix met het ander te maken...

(ps zie nu dat jouw konijn incl kooi erg op die van mij lijkt!! )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .