Ga naar inhoud

ijsklontjes?


merelvandijke

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen weekend wat ijsklontjes in een stevige plastictas gestopt, goed dichtgeknoopt en bij m'n broertjes Flappie gelegd.. hij ging er direct tegenaanliggen.. net zolang totdat het gesmolten was.. toen is ie er mee gaan slingeren..

Maar gewoon zo ijsklontjes los?! Lijkt me geen goed idee.. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier momenteel een 0.5l flesje met een theedoek eromheen in het hok liggen tegen de hitte. De uiteinden van de theedoek heb ik dubbelgeslagen en met dikke elastieken (gebruikte ik normaliter voor mijn voormalig lange dikke haar ;) ) vastgebonden. Dit doe ik de afgelopen dagen omdat ik merkte dat mijn konijn heel erg suf begon te worden van de warmte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik leg de afgelopen dagen ook een koele fles in het hok(niet bevroren, gewoon koud water) zonder handdoek want die slopen ze eraf... Is t niet meteen, dan wel na een uur.. Anyway.. Hier gaan ze er steeds met alleen hun kopje op liggen, ziet er heel schattig uit.. Voor de duidelijkheid, de fles is niet bevroren, gewoon koel water:p. Niet dat jullie nu visioenen krijgen van een konijn met zn kopje vastgevroren aan een flesje ofzo:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het afgelopen weekend heb ik ze ook los laten lopen, in de tuin onder de parasol :-) (ik was wel altijd thuis om die 2 rakkers int oog te houden) en ze hadden het volgens mij neit warm... waarom kruip je anders met zen 2 in een kartonnen doos....

en begin je als een zot rondjes te lopen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel eerlijk ik doe nu met het warme weer van de afgelopen dagen nog geen koele fles dat bewaar ik voor de dagen dat het echt heeeeel warm is dan heeft het zijn effect nog nu kunnen ze zich prima af met een koele tegel plekje inde schaduw en een lekkere bak met zand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .