Ga naar inhoud

schijnzwanger


chico

Aanbevolen berichten

Eerst maar even afwachten. Sammy werd dit voorjaar voor het eerst schijnzwanger, daarna nog wel 5! keer kort na elkaar, maar nu gaat het al weken goed. Castreren bij een voedster is wel een hele zware ingreep.

Ik zou het toch even aankijken, misschien word het wel minder, zoniet kun je altijd nog laten castreren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind castreren toch wel belangrijk hoor, ik vind het niet alleen voor de schijnzwangerschap. Maar dat is mijn mening. Heb ook een voedstertje zitten die als enige nog niet gecastreerd is, zij is nu 1,5 en in 3 weken tijd al 2 keer schijnzwanger geweest, met een enorm nest. Ik zou haar al laten helpen, dit gaat nu alleen wat sneller gebeuren, omdat ze hier toch best wel last van heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarnaast is het ook nog eens zo dat bij iedere schijnzwangerschap de hormonen als een bezeten door haar lijfje gieren......

dat is voor haar niet prettig.

ook zal ze iedere keer dneken baby'tjes te hebben/krijgen wat dus niet zo is... ergens ook heel zielig.. vind ik.

daarnaast heeft caroline laatst in een ander topic een nog veel belangrijkere reden genoemd... door die schijnzwangerschappen gieren de hormonen door haar lijf en neemt dus de activiteit in de baarmoeder toe.

dit vergroot ook weer de kans op het krijgen van baarmoederkanker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .