Ga naar inhoud

Kiki's wam is bijna weg


pol&kik

Aanbevolen berichten

Sommige mannen en vrouwen he, hebben ook een wam :baby:.

ja haha alleen dan heet het een onderkin (vandaar dat ik hem niet begreep LOL)

Ik zal dan wel niet de enige zijn die dat niet begrijpt hihi want,denk niet dat Robbert Shoemacher je begrijpt als je zegt 'hallo,ik wil graag mn wam laten wegzuigen' :baby::baby:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet echt dat het ongezond is, Muts en Sukkel hebben er altijd al een gehad. In de winter zijn ze iets groter maar nu zijn ze al weer wat kleiner. Ik heb niet echt het gevoel dat ze er last van hebben. Ze zijn verder gezond en vrolijk.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

een wam is toch ook erfelijk bepaald?zoals Cindy zegt eens een wam altijd een wam!!

mijn voedster heeft een behoorlijke wam net als haar vader

en er zit geen vet is alleen vel met mooi zachte kroel haar

t kan natuurlijk best zijn als je nijn te dik is dat de wam ook te dik is..dus met afvallen dat de wam wat minder wordt maar weggaan? dat denk i, niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Xociquetzal

Ik was altijd van mening dat al voedsters een wam hadden???

zo zie je maar weer, wat je allemaal kan leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook een konijn gehad met een wam, maar dat hoorde zo. Mijn nijn was niet te dik en ook nooit geweest. en toch een wam. Dus ik denk dat het een "ras" eigenschap kan zijn.

Maar ook van dik zijn net als mensen. Dus bij een "ras"eigenschap zal het niet weg gaan, maar een konijn met over gewicht wel...

Net als bij Dikke mensen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .