bunny ranch chanty Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 Ja wat vind ik vandaag!!!Een ketting keutel van 21 cm.Een van me voedsters moest bevallen en had al flink haren geplukt een aantal dagen.Dus ook haren binnen gekregen.Gelukkg kwamen ze met de keutel er weer uit.Maar ik heb hem even opgemeten 21 cm lang:blink:Dat had ik nog nooit gezien:bounce:Foto´s volgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 :|, die foto's maken me nieuwschierig .. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 ja cin haha kom op met de foto's ach weer eens wat anders als een parelketting he hihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
storm Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 ja mij eigenlijk ook wel :hmmm: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
admin Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 das wel flink ja! tijd voor fototjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 21 cm?! Hoelang zijn de darmen van een nijntje eigenlijk? Want volgens mij zitten die met één zo'n keutel helemaal vol! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 Haha ik zag het in je naam staan en moest zo lachen he cin heeft een kettinkeutel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 whahaha ben benieuwd naar de foto's! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 21 cm, dat is wel heel lang! Ben ook benieuwd.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2008 Even opgehangen dat jullie zien dat ie aan elkaar is. Een klein detail mocht je het zien bij je huis dier konijn,kat ect trek de keutel niet los.Want hij zit vast aan andere keutels.In het uiterste geval knip je hem af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 Een klein detail mocht je het zien bij je huis dier konijn,kat ect trek de keutel niet los.Want hij zit vast aan andere keutels. Lijkt me inderdaad geen prettig gevoel nee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 ....:yikes:..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 Die is idd lang zeg, ik vond 5 al lang (van Elmo van de week)!Het lijkt me wel een raar gezicht als dat er niet in 1 keer uit komt, dan hangt er een hele sliert achter je konijn:blink: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammy1 Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 Pfff, het record hier staat op acht keutels, maar dit slaat echt alles. Wat zal ze opgelucht zijn daarna zeg... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 21 cm?! Hoelang zijn de darmen van een nijntje eigenlijk? Want volgens mij zitten die met één zo'n keutel helemaal vol! Volgens mij zijn de darmen van een konijn een paar meter lang... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 Iiieek!!! Die is echt lang!!!Bizar lang gewoon... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bloemmie29 Geplaatst: 5 mei 2008 Delen Geplaatst: 5 mei 2008 owhhh dat arme konijn!! wat zal die een last hebben gehad met die gekke sliert... hopelijk is nu al het haar eruit en heeft ze nergens meer last van....en dan de hele tijd met zo'n sliert achter dr aan lopen... awwwhhh Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 5 mei 2008 Delen Geplaatst: 5 mei 2008 tsjemig zeg......word dit nu je nieuwe parelsnoer voor bij je zondagse kloffie Cin? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 5 mei 2008 Delen Geplaatst: 5 mei 2008 WOW, das idd een keutelketting :blink:pfff je zal dat maar in je hebben:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
natalie28 Geplaatst: 5 mei 2008 Delen Geplaatst: 5 mei 2008 haha erg lang hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 5 mei 2008 Delen Geplaatst: 5 mei 2008 ik heb er van Snoet ook eens zo eentje gehad... heb 'm niet gemeten, maar het was ook behoorlijk langindrukwekkend he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 5 mei 2008 Delen Geplaatst: 5 mei 2008 agh dat is lang zeg, was het van een teddy nijn?ons record staat op 11 keutels, van Minou Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 5 mei 2008 Delen Geplaatst: 5 mei 2008 Jee zeg... Die zal in de weg gezeten hebben! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2008 Nee was gewoon bij mijn nhdtje haha ze sprong vrolijk met de sliert door het hok hoor.Maar de keutels lijken nu weer normaal gelukkig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 5 mei 2008 Delen Geplaatst: 5 mei 2008 Volgens mij zijn de darmen van een konijn een paar meter lang... Toch veel voor in zo'n klein beestje! :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten