Ga naar inhoud

Stom stom stom...


Freud

Aanbevolen berichten

Ik moet een hele stomme fout bekennen...

Ik heb zaterdag Freud's drinkfles schoongemaakt, had een tip gelezen om er een beetje rijst in de doen, goed schudden et voila: schoon.

Ik heb daarna goed gekeken of er geen rijstkorrelte was achtergebleven, maar blijkbaar niet goed genoeg...

De nippel is verstopt geraakt en Freud heeft denk ik zo'n 20 uur zonder water gezeten... :(

Ik kwam er vanochtend achter en schrok me rot.

Voel me zo schuldig!! :slap::wall:

Hij gedroeg en gedraagt zich gelukkig verder nog normaal, ligt gewoon relaxed enzo maar heeft dus wel wat minder gegeten.

Heb hem wel met een gerust hart achtergelaten vanochtend toen ik weg ging, maar het zit me nog steeds niet helemaal lekker. Het arme ding...

Waarom schrijf ik dit: PAS OP als je je drinkfles schoon gaat maken op die manier, check check dubbelcheck dat er echt helemaal niks is achtergebleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde meegemaakt.

Maar als hij groente heeft gehad, heeft hij toch wel vocht binnen, dus niet te veel zorgen maken.

Een goede oplossing is een reservefles hangen.

Als de opening van de fles groot genoeg is kan je het met kiezel of knikkers proberen ipv rijst. Bij mij was de rijst ook gaan zwellen in de afvoer en dat vond mijn man maar matig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks aan de hand :)

Gisteravond en vanmorgen eigenlijk ook niet, hij lag gewoon relaxed enzo.

Heeft wel wat vocht binnen gehad van witlof, maar toch...

Het arme ding is vandaag al 300ml gedronken in 12 u tijd :)

Het is een taaie zullen we maar zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .