Ga naar inhoud

stukje tape opgegeten....verstopping?


cbloemhof

Aanbevolen berichten

Mijn stoute Joris heeft vanavond een stukje tape verorberd toen hij zijn tanden zette in een kartonnen doos. Hij lijkt nu nog erg vrolijk, maar ik maak me wel zorgen: is het mogelijk dat hij nu last krijgt van een verstopping? En als dat zo is, wanneer merk ik dat dan?

Groetjes van Carla

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow, ik kan me voorstellen dat je zorgen maakt!

je hebt grote kans dat het stukje er gewoon via de natuurlijke weg uitkomt hoor, vooral als je nijn hem in stukjes gekauwd heeft. voor de zekerheid even zijn keutels in de gaten houden en extra lief voor hem zijn :)

en volgende keer voorzichtiger met kartonnen dozen met tape, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al bedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Het is nu een dagje later en Joris huppelt nog steeds vrolijk rond. Hij keutelt nog en eet nog. Veel te veel zoals gewoonlijk. Dus ik duim dat het allemaal goed gaat. En die dozen zal ik niet meer laten rondslingeren. Het lullige was dat ik er de hele tijd bij ben geweest. Daarom dacht ik dat hij er ook wel even mee kon spelen. Hij vindt dozen geweldig. Maar ja, even drie seconden niet opgelet. Of iets langer....? Ik heb de hoop dat het goed blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .