Ga naar inhoud

MIjn konijntje ligt stil in een hoekje


Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tja, het blijft moeilijk he? Wat doe je, ga je af op wat je op internet leest op één of ander forum (wat vaak toch wordt afgeraden omdat er zoveel onzin te lezen is op het internet) of ga je af op wat een dierenarts zegt (die er voor naar de universiteit is geweest)? In dit geval was het beter geweest om naar ons te luisteren, en weet die dierenarts ondanks zijn studie niet waar hij mee bezig is op het gebied van konijnen. Maar aan de andere kant is het ook niet geheel onbegrijpelijk dat dit meisje naar de DA heeft geluisterd, en ze zal ook veel verdriet hebben nu. Dus de toonzetting mag wat mij betreft wel een beetje vriendelijker, het is al erg genoeg zo :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte, met het verlies van Vlek. Ik snap, dat het moeilijk is om te kiezen tussen het advies van je DA en advies van een forum. Ik geloof in ieder geval wel dat je er veel aan hebt gedaan om hem er door heen te helpen.

Wat ik, als ik jou was, wel zou doen is naar de DA gaan en hem vertellen wat je er van vind. Misschien ook vragen, wat nu precies de reden is waarom je niet mag dwangvoeren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja ik vind het wel heel koppig om je dierenarts te volgen terwijl er op dit forum waar veel mensen met ervaring zitten zeggen dat je wel moet dwangvoeden, dat andere mensen dierenartsen hebben die allemaal WEL zeggen dat je moet dwangvoeden. Je kan dan natuurlijk wel meer informatie gaan zoeken en voor de zekerheid eens een andere da raadplegen, ook dat is hier geadviseerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik niet helemaal met je eens petra ,haar ouders spelen hier ook een rol in he ,

en tegenwoordig is een kind van tien toch verstandig genoeg ,als je hier om raad kan komen vragen ,kan je de adviezen ook opvolgen

maar goed dat is een disqussie die niet verder met vlekje te maken heeft ,en zoals al eerder gezegd het beestje is dood jammer genoeg .dus weinig zin,er heeft ook niemand gezegd dat ze er geen verdriet van zal hebben en erg is het zeker ,maar had meschien wel voorkomen kunnen worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah jeetje wat zielig dat vlek alsnog overleden is! Ik begrijp dat dit heel moeilijk voor je is en je voor jouw idee het beste hebt gedaan. Ik zal als ik jou was nooit meer naar die dierenarts gaan, want als je wel had gedwangvoerd had hij misschien nog geleeft. Maar goed dat is achteraf, hij is er helaas niet meer. Sterkte meisje met dit verlies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook zeker dat de ouders hier een rol in spelen. Maar als je niet in staat bent om advies te lezen, en dat op te volgen, zoals concreet advies van bel een andere da. Waarom vraag je dan advies? Dus ik denk dat als iemand advies kan vragen, die het ook aan kan nemen. En iemand van 10 moet je ook niet onderschatten.Maar dit is denk ik niet de plek voor een discussie. Dit neemt niet weg dat ik denk dat ze het goede voorhad met Vlek, en dat ze heel verdrietig is. Meid, ik wens je dan ook heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval sterkte met het verlies van Vlek!

en voor de rest, ik denk dat als je nog zo jong bent en jullie zo een advies geven je dat wel geloofd en wat mee wil doen, maar als je ouders of de DA met volle overtuiging zeggen dat je niet moet dwangvoeden wat moet je dan nog geloven?

Als je wat ouder bent weet je wel beter maar op die leeftijd..

maargoed dat is mijn mening..

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval sterkte met het verlies van Vlek!

en voor de rest, ik denk dat als je nog zo jong bent en jullie zo een advies geven je dat wel geloofd en wat mee wil doen, maar als je ouders of de DA met volle overtuiging zeggen dat je niet moet dwangvoeden wat moet je dan nog geloven?

Als je wat ouder bent weet je wel beter maar op die leeftijd..

maargoed dat is mijn mening..

ben ik helemaal met je eens.

je bent natuurlijk heel erg jong, heel veel sterkte er mee, arme meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .