Ga naar inhoud

herstel na castreren?


joske

Aanbevolen berichten

ik type altijd sneller dan ik zelf denk haha..

scherp opgemerkt.

ik moet mijn man zijn teksten altijd verbeteren voor ze op het web gaan, daarom, ik ben erg getraind daarin.

weet je wat IK heb? ik denk sneller dan ik typ, had het vroeger met schrijven ook, dan wil ik bv typen : "ik wil iets doen" en dan typ ik "ik wiets"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn Nijntje voor een 5 weken terug laten castereren, en naar 3 dagen helemaal de oude.

Eigenlijks dezelfde dag rende ie alweer rond en dronk en at goed.

Hij was alleen wel beetje duf / dronken leek wel na de operatie en de volgende dag aan de diaree.

Ik heb hem een week op kranten knipsels laten staan en heb een lekker fleece mandje voor hem gekocht en een lekkere warme kruik na de operatie bij hem neergelegd.

En elke dag ff naar zn balletjes kijken of ze niet opzwellen. Mijn Nijntje heeft wel 2 dagen later zijn hechtingen eruit getrokken en dat bloede wat.

Maar hij heeft de operatie zeer goed door staan.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het herstel per diertje verschillend is. Ten eerste hoe reageren ze op de narcose want hier kunnen ze best ziek van zijn. Ten tweede hoeveel napijn heeft hij. Mijn konijn is vorige week geholpen (mannetje) en hij was de dag erna alweer de oude. (Mijn vrouwtje heeft er wel een aantal dagen over gedaan om te herstellen.) Hij heeft geen pijn gehad en had dus ook geen pijnstillers nodig, alleen antibiotica.

Het belangrijkste is inderdaad dat hij snel weer moet gaan eten, dan komt het allemaal wel goed hihi.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .