Ga naar inhoud

Weer een paar ballen armer


Mireille

Aanbevolen berichten

De volwassen rammen die hier weg gaan, gaan allemaal gecastreerd weg tenzij ze naar een andere fokker gaan.

Vandaag stond er dus ook weer een afspraak bij de da.

Pablo en Eros gingen onder het mes.

S'middags kon ik ze ophalen, dus net gebeld en ik heb ze weer opgepikt.

Beide mannen zijn weer wakker en aten goed.

Thuis gekomen lekker terug in hun bekende hok.

Voordat ik ze terug zet check ik altijd nog even goed de wond.

Bij eros zag alles er mooi uit, maar bij pablo viel me al gelijk bloed in de reismand op.

Ik natuurlijk gelijk extra goed kijken, ballen zagen er mooi uit, maar waar kwam dan dat bloed vandaan?:blink:

Toen voelde ik een plek op zijn bibs.

Dus even op tafel en ja hoor daar zat een opgedroogde plek bloed en de huid er onder bevatte een bult en was rood.

Ik dus gelijk de da gebeld, geven jullie hem ook een prik in zijn bibs om hem wakker te krijgen?

Nee dat niet, het enigste wat de da kon bedenken was de prik die ze geven om hem onder zeil te krijgen.

Die wordt in een spier in zijn bibs gegeven.

En inderdaad het zat op een spierplek.

Da haar conclusie, het kwam zelden voor maar een spierbloeding als reactie op de narcose prik kon voorkomen.

Hij heeft er ook echt een blauwe plek als het ware zitten.

Arme pablo een paar ballen armer en ook nog een zere kont.:baby:

De komende dagen moet ik nu zijn bibs goed in de gaten houden dat het weg trekt en niet groter wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meneer pablo voelt zich al weer goed genoeg om al weer een beetje tegen me te zoemen.

Eros doet alsof er totaal niks gebeurd is vandaag.

Ik moet zeggen dat de da dubbel heeft gelegen om me vandaag, ik ben een goeie bekende en kom elke keer weer met aparte dingen.

Ik heb vandaag een mega hok voor mijn groep opgehaald en thuiskomende liet ik mijn krulvederige zijdehoen aan iemand zien, schrok me rot, in 1 dag had ze een oog ontwikkeld bijna 3 keer zo groot:blink:

Voorzichtig schoongemaakt en de pus eruit gehaald bleef er nog een heel erg gezollen derde ooglid over, ik naar de da.

Kom bij de da en zeg als waarschuwing al zo'n bijzondere kip heb je nog nooit gezien.

De da lag dubbel toen ik haar uit het hok haalde, ze is ze is, ze durfde het eigenlijk niet te zeggen.

Tja maakte ik voor haar af ze is spuuglelijk maar super lief en mak.

De prognose was zware medicatie en pijnstilling en kijken of het weg trekt, mogelijk veroorzaakt door een mede kip.

Daarna vertelde ze me dat ze vandaag zo om pablo hadden gelachen.

De assistente tilde hem op en hij is een beetje oversext dus had gelijk zijn piemel eruit hangen.

Na een uur checkt ze hem nog een keer en heeft ie nog zijn piemel er compleet uit hangen.

Dus zij de da erbij gehaald omdat ze dacht dat hij zijn piemel er niet terug in kreeg, die checked het en pablo begint gelijk op haar arm te rijden:lol:

O zegt ze die is gewoon super oversext gaat wel over als die straks zijn ballen kwijt is:$

Weer een hele belevenis vandaag dus weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .