Ga naar inhoud

HELP...nu dit weer Popcorn ???


popcorn&snickers

Aanbevolen berichten

Iig goed dat ze dat gehad heeft. Er zijn natuurlijk verschillende dingen die leiden tot stilliggende darmen. Bij Knuf ging het altijd heel snel. Ze was het ene moment aan het springen en 2 uur later wilde dan niet eten en zat ze in een hoekje en dan was het weer zo ver. Wat bij Popcorn de reden is weet ik natuurlijk ook niet maar het klinkt niet hetzelfde als bij Knuf. Je doet iig alles wat je kan en meer kan je niet doen. Probeer iig positief te blijven dat merkt ze misschien ook wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja nou net wat je zegt vanmorgen vroeg niks aan de hand ,

en ik laat der lekker deruit (dacht ik ) en ze wilde maar ze glee eigenlijk zo het hok uit en bleef liggen... heel vreemd terwijl er dervoor nog niets aan de hand was echt raar.

ik ben nog wel positief hoor dat wel want ik wil haar niet kwijt natuurlijk...

ik heb haar vanaf okt toen was ze 6weken dus ze is nog geen jaar en ook al een nestje (oeps) gehad jeetje hoop dat ze er bovenopkom dat z enog genieten kan van haar leventje

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Franse Hangoor Zusjes

Als je kan probeer in kontact te komen met deze fokster.

Zei heeft het eerder gehad ervaren en ook voedsters er door heen getrokken.

Ik heb helaas geen telefoon nummer voor je.

succes.cindy

dankjewel ik ga zo gelijk kijken.

ja ze heeft calcium infuus gehad klopt

Ik heb popcorn al even geleden hooithee gegeven en ze heeft al hooi gegeten ze wil niet maar ik neem haar op schoot en mt veel geduld heeft ze toch aardig wat op ze keutelt nu weer

alleen ze is nog niet sterk aan de achterkant ze is nog steeds heel wankel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moer ziekte is dus een calsium gebrek bij voedsters met jongen.Onder ons fokkers wel bekend.Maar niet iedereen heeft het onder vonden of ervaring er mee.Vandaar dat ik het zeker wel herken.Wat kan er gebeuren de voedster kan serieus dood gaan...............Ze heeft in haar melk aan de jongen alles gegeven en raakt nu uitgeput.Een infuus heeft ze zowie zo nodig.Gelukkig heeft ze die ook gehad.Verder zal ellen de fokster haar helpen.

Ik ga duimen op een hopelijke goede afloop.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal bedankt voor de lieve berichten en de hulp tips etc.

Ik ben druk in de weer met popcorn en der kleintjes.

ik heb contact gehad met de DA en die zei mij haar een beetje nutrilon soya te geven,

en heb dit geprobeerd ze heeft dit ook weer binnen.

nu moet ik zeggen dat ze weer zit en draait het gaat beter.

ik heb de kleintjes even gepakt net om even na te kijken en kijken of ze wilde eten(dit vinden ze heel vreemd)

Popcorn zag dat ik haar kleintje pakte en ging staan op haar achterpootjes ik heb der kleintje even bij haar gehouden ze ging het kleintje direct wassen, ik heb hem vast gehouden en zo alle 4 even bij haar gehoudn 2 wilde onder haar kruipen ik heb ze daar vandaan gehaald omdat popcorn toch even rust nodig heeft ik heb de kleintjes weer netjes trug gelegd en popcorn ligt vlakbij zodat ze haar kleintjes in het oog kan houden..

ik heb hele goede hoop ze is weer levendig ik neem haar bij me en geef haar kruidenhooi en ze zoekt al de lekkere dingetjes ertussenuit zoals gewoonlijk ik denk(hoop)

dat het de goede kant op gaat ......

zal het infuus ondertussen nu helpen zal het daarvan zijn???

ik heb het telefoonnummer in mijn telefoon gezet (erg brutaal) maar ben heel dankbaar de hulp

allemaal bedankt hoor en ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat met Popcorn en haar ukkies .

Link naar reactie
Delen op andere sites

godemorgen allemaal.

vannacht heb ik nog bij popcorn gekeken en ze zat vrolijk rechtop

vanmorgen keek ik en ze zat lekker der hooi te eten de kleintjes waren rustig leken niet hongerig zal ze ze gevoed hebben??

ze huppelt nu weer nog niet helemaal stevig maar stukken beter dan gister .

Ik hou haar in de gaten en hou jullie op de hoogte ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kan meschien de kleintjes eens gaan wegen om te kijken of ze gevoed worden door de moeders ,maar ik weet niet of ze dit al zo snel weer terug zl gaan doen ,en of ze het uberhaupt nog zal gaan doen .

zolalng de buijes goed gevuld zijn,en het vel strak staat hebben ze genoeg ,het moet niet rimpelig gaan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .