buunyhorse Geplaatst: 18 november 2025 Geplaatst: 18 november 2025 Hoihoi! Ik gebruik sinds kort het hooi van science selective voor mijn konijntjes maar ik heb gemerkt dat ik een heftige allergische reactie van krijg. Bij aanraking met blote hand krijg ik een soort van brandende jeuk en het stof vliegt in mijn ogen en lijkt het alsof ik een muggenbeet op mn oog heb. Ik heb dit nooit bij een ander hooi merk gehad echter alleen bij science selective, voorheen heb ik het hooi van Kona Corn, Sunny fields en Beaphar gebruikt. Quote
Evee Geplaatst: 18 november 2025 Geplaatst: 18 november 2025 Dan zal er een plantje of grassoort in zitten waar je niet tegen kan. Er kunnen honderden verschillende soorten in hooi zitten, dus het kan best dat het ene merk dit wel geeft en het ander niet. En het kan ook als je een andere batch hebt / van een andere akker, dat je er geen last van hebt omdat dat plantje er dan niet in zit. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.