Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat ligt helemaal aan wat voor verblijf het is.

De ren is betegeld met gewone stoeptegels. In de nachthokken gebruik ik een onderlaagje hennepvezel met daarover een lekkere laag stro. Dat isoleert zeker in de wintermaanden goed en zorgt voor een comfortabel warm plekje voor de konijnen. Ook knabbelen ze er lekker aan (geen probleem, zijn weinig voedingsstoffen maar wel goede ruwe vezels). 

Ik heb wel het voordeel dat er een dicht dak op de ren zit, nattigheid valt nu dus wel mee (vroeger had ik dat wel anders). Ik gebruik aan het open gaas gedeelte in de natte maanden plexiglas wat met tie-wraps tegen het gaas is vastgemaakt om de regen die in de ren komt wat tegen te houden en om voor wat beschuttere plekken te zorgen. 

• Mee eens! 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .