Ga naar inhoud

gezwollen tietjes


Aislin

Aanbevolen berichten

Was Azairah aan strelen tot ik opeens een soort van knobbeltje voelde aan de onderkant van haar buikje (het was aan de onderkant van haar tepeltje), dus nam ik haar op en probeerde te kijken wat het was, ze liet het ni toe dat ik haar op haar rug legde dus voelde ik nog maar eens aan haar biukje, bleekt dat er nu een 4 tal bolletjes (deze zijn beweegbaar) dus denk ik dat ze melk heeft of dat er kliertjes ontstoken zijn.

Ze heeft geen nestje gemaakt en trekt ook geen haren uit. Ze is 1 jaar en 2 maand en is niet in de buurt geweest van een manneke (tenzij dat het andere vrouweke bekeert is :))

Waat iemand wat dit kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die tepeltjes schijn je best goed te kunnen voelen.

maar al sje het nietvertrouwt of nietweetwathet is moet je ermee naareen dierenarts gaan. wij kunne je konijn niet zien of voelen.

voor hetzelfde geld heeftze een ontsteking aan een tepeltje en moet het behandeld worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een schijnzwangerschap kunnen de tepels opgezwollen zijn en zelfs melk produceren. Een schijnzwangerschap is niet altijd gelijklopend met het maken van een nestje. Dat doen ze maar aan het einde van zo'n schijndracht. In de tussenperiode kunnen dus wel andere tekenen merkbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .