Ga naar inhoud

duimen voor Twister


margreet

Aanbevolen berichten

Ik wou vanmorgen met mijn nijnen naar de da voor de inentingen ,maar trof een erg zieke twister aan.

Ik vond gisteren al dat hij niet zo geweldig at,maar toen ik vanmorgen voer in het bakje deed reageerde hij niet eens terwijl ik normaal moet maken dat ik mijn vingers wegtrek omdat hij er anders in hapt.

Verder voelde hij kil aan ,was stil,had een borrelende buik en knarsetandde.

Kortom;maken dat ik met hem bij de da kwam.

Die heeft hem getempt:36.0,dus veel te laag.

En verder had hij ook een gezwollen buikje,hij had ook gas.

Ze hebben twister opgenomen en hem onder de warmtelamp gelegd,een warmteinfuus gegeven,pijnstilling gegeven en medicatie voor zijn darmpjes.

Nu werd ik net opgehaald dat ik hem mag ophalen met een riedel medicijnen en ik moet hem warm leggen en geregeld tempen.

Dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf geen goed gevoel over heb,en mijn gevoel laat me niet vaak in de steek.

Dus lieve mensen,duimen jullie voor mijn lieve schat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou we zijn weer thuis met ons manneke.

Hij is weer op temp,en dat moeten we nu zo zien te houden.

Verder moet ik hem dwangvoeren,hoewel ik hem nou wel wat hooi zie eten.

Als medicatie heeft hij:aeropax,primerid,ciseral drops en metacam.

Dus ik weet wat ik voorlopig te doen heb.

Maar goed,als hij maar weer beter word.

Het is ons oudste nijn en die status moet hij nog wel even vol blijven houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update.

Gisteravond zakte de temp van twister toch weer naar de 36.3 ,ondanks dat hij lekker in het zonnetje had gestaan met zijn kooi,dus heb ik de kamertemp omhoog gedaan naar 21 graden en heb twister op een warmwaterkruik gelegd.

Langzaam maar zeker is zijn temp nu opgelopen tot 38.3.

Verder is er weinig verandering in zijn situatie.

Ik ben iedere twee uur bezig met medicatie en dwangvoeren.

En vannacht maar gewoon de wekker gezet,dus om nou te zeggen dat ik me vandaag fit voel.

Maar goed ,als ons mannetje er maar weer bovenop komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh......dit vind ik heel erg om te horen. Wat vreselijk!!! Had zo gehoopt dat Twister er weer bovenop zou komen. Soms is het niet leuk als je voorgevoel klopt, zo in dit geval.

Je hebt je best gedaan tot het einde. Als Twister kon praten dan weet ik zeker dat ie je dankbaar is voor alles wat je voor hem hebt gedaan.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .