Ga naar inhoud

Is dit goed gedrag ???


melnic

Aanbevolen berichten

Hallo ,, :bunny:

We zijn sinds vrijdag bezig om onze Vlekje te koppelen aan Binky .

Vlekje is een voedster en Binky is een ram ( gecastreerd ) .

We koppelen ze in de woonkamer omdat we ergens anders geen plek hebben .

-De eerste dag gingen ze op elkaar rijden , en er onstond een klein gevechtje maar dat was zo weer over .

-De dagen erna gingen ze beiden hun eigen gangetje .

-Gister ging Vlekje achter een plant zitten en kwam er niet meer achter vandaan .

-Vandaag hebben we een rennetje gemaakt in de kamer waar ze wat meer bij elkaar blijven , het gaat erg goed ( denk ik ) .

Vlekje rent veel rondjes en rent weg als Binky naar haar toe komt .

Toch staat Vlekje wel toe dat Binky haar kopje likt .

Nu zitten ze al een paar uur bij elkaar en Binky zit lekker hooi te eten en Vlekje zit zich te wassen , ook gaan ze lekker liggen .

We hebben de kooi nu tijdelijk zo gemaakt dat de een boven en de ander beneden zit , we hebben ze iedere avond van plek laten wisselen zodat ze aan elkaars geur konden wennen .

Nu is m'n vraag : Is het gedrag van Vlekje goed ??? en waneer kan ik ze samen in de kooi zeten ???

Groetjes Melnic en de nijntjes :bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gedrag ziet er goed uit zo, lekker liggen doen ze alleen als ze zich op hun gemak voelen en niet bedreigd. Ik zou ze toch niet steeds uit elkaar halen, je kunt ze beter in de ochtend bij elkaar in het hok zetten zodat je de hele dag kunt zien of het goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .