Ga naar inhoud

Krabbelen aan de kooi...


The Email Female

Aanbevolen berichten

Snuffel en Jango krabbelen sinds een paar dagen tegen het plastic van de kooi. Na het krabbelen tikken ze met de tandjes tegen het plastic. Heeft iemand een idee waarom ze dat doen?

Snuffel is een gesterriliseerde voedster van bijna 2, Jango is een ex-ram van onbekende leeftijd. Ze zijn nog niet aan elkaar gekoppeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kooien staan idd tegen elkaar aan. Ik sta ervan te kijken dat ze dan allebei naar elkaar toe willen. Snuffel was namelijk erg chagerijnig naar Jango toen we ze probeerden te koppelen. Hij kwam aan haar kont snuffelen en zij deed alsof hij al aan het rijden was en begon meteen rondjes om hem te draaien...

Weet je ook waarom ze met de tandjes tikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het dan niet toevallig dat ze het ineens allebei doen? Snuffel heb ik nu al bijna 2 jaar en ze heeft dit nog nooit gedaan.

Ik heb het idee dat Snuffel jango niet mag... Vandaag waren ze even buiten en steeds als ze de kans krijgt bijt ze hem in zijn neus. Ze bijt niet hard, maar Jango schrikt wel flink elke keer. Toch blijft hij steeds terug komen... Hij is echt lief, hij ging steeds naast de tralies liggen en bleef steeds bij haar in de buurt binkies maken :) Maar ja, onze Snuffel is geen gemakkelijke tante... Ze schrikt steeds van hem en doet lelijk tegen hem. Ik hoop wel echt dat de koppeling gaat lukken binnenkort. We wachten nog even tot zijn necrose bult helemaal weg is en dan gaan we het proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons begon Nijntje ook ineens met het knagen langs de randjes van de kooi. Heb er op aanraden van iemand van deze site (weet ff niet meer wie) een beetje groene zeep opgesmeerd of azijn. Maar groene zeep werkt beter, sindsdien geen geknaag meer. Werkt ook bij de konijnen-wc-bak. Of kabels......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .