Ga naar inhoud

konijn gekocht blijkt schurft te hebben


carolaa

Aanbevolen berichten

Maar zo werkt het dus niet, als ik had geweten dat hij schurft had was hij niet weggegaan. Overigens is het echt NIET voor het geld, ik heb hier enorm veel beestjes en werk daar voor. Ik heb dus ook helemaal geen winst, en dat zou ik van mijn dieren ook absoluut niet willen hebben.

Dierenartskosten is hier geen probleem hoor, als er iets is zit ik zo bij de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgesproken het aankoopbedrag terug te storten.

het financiele is hier geen probleem nee maar heb ook mijn eigen diertjes nog ;) Ivomec kan ik zelf ook doen, had zij natuurlijk niet kunnen weten.

Ik heb hier ook dieren die medische hulp nodig hebben, volgende week wordt er een cavia geopereerd en ik laat een aantal opvangers castreren.

Ik werk maar 2x per week (de rest school en stage) en verdien dus lang niet zoveel dat ik alles zo kan betalen ;) Ik som mij zelf weg voor mijn diertjes maar dat wilt niet zeggen dat ik zomaar even een bepaald bedrag terug kan 'storten'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoop ik dan ook zo erg ! Dat mooie lieve konijn verdiend het echt niet (geen een maargoed)

Ik duim voor het lieverdje en het geld ontvang je zo spoedig mogelijk (Moet mijn moeder doen, wordt morgen omdat ik niet zou weten hoe het moet ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Èn een tipje voor de volgende keer laat dit ook een wijze les zijn.Schurft mijt is besmettelijk!!!!!Van dier naar dier.Ook als je dieren behandeld de hokken goed ontsmetten.En de volgende keer hopelijk gebeurt het niet weer.De dieren niet een nieuw huis geven voor alles is behandeld.Maar de meeste cavia´houders ook dieren winkels weten dat het veel bij caafs voor komt.Er vind eerst een besmetting plaats dus alleen stress is niet de oorzaak.Maar door stress gaat de weerstand om laag en neemt de mijt de over hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het mee eens, alle dieren zijn hier ook behandeld. Alleen met ivomec en de hamsters en ratten met anti schurft spray (de spuit is groter dan henzelf)

De hokken worden hier elke 2 dagen schoongemaakt en goed schoongemaakt. eens per week met halamid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .