Ga naar inhoud

wanneer moet het beter gaan?


YvonneH

Aanbevolen berichten

Ik was zaterdag met Fuzzy naar de da geweest omdat hij weer begon te niezen (met wit spul uit z'n neus). Ik heb toen doxiclin meegekregen voor een week en ook neusdruppels. Ik vroeg me af wanneer ik nou eigenlijk verbetering moet zien bij hem. Hij blijft een beetje hetzelfde en vandaag (op dit moment) lijkt hij er zelfs iets meer last van te hebben (gisteravond kwam er ook weer wit spul uit z'n neus). Ik heb net z'n neus gedruppeld maar hij niest nu ook weer af en toe maar dat klinkt ook een beetje verstopt (hij niest het niet uit). Ook heeft hij z'n eten niet op (ligt nog een 3e) en hooi eet hij ook niet geweldig. Hij drinkt wel meer dan anders.

Moet ik meer geduld hebben of toch maar weer gaan bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem even middels een belletje contact op met je dierenarts.

het kan best zijn dat ie minder eet omdat zijn neus echt dicht zit...og zich gewoon echt belabberd voelt....

als je even belt kan je dierenarts je wel vertellen of je het nog moet aanzien of dat fuzzy toch weer even bekeken moet worden!

en dan ben je er zelf ook wat geruster op denk ik!!

je merkt aan zijn gehele toestand dat ie zichzelf niet is.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet hem gewoon goed in de gaten houden. Zolang hij blijft eten en niet benauwd word zoals vorige keer blijven we gewoon zo doorgaan. Als het vrijdag niet beter gaat (of slechter gaat voor die tijd) dan ga ik weer terug. Hij mag ook niet te veel drinken zodat hij daardoor geen honger heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag met hem naar de da geweest. Hij heeft nl een wond op z'n poot (onder z'n pootje een beetje aan de zijkant), hoe hij er aan komt? Geen idee maar het is een beetje ontstoken. Daarvoor heeft hij wondzalf gekregen. De antibiotica (en neusdruppels) die hij al had, voor het snotteren, gaan we iig mee door tot in totaal 12 dagen. Hij niest nog altijd, een aantal niesbuien per dag met snot. maar de troep die ze in z'n bekje zag is iig al weer weg. Hij mag even geen bodembekking voor z'n pootje (alleen houtkorrels in z'n toiletje), wel een handdoek of kleedje maar ben bang dat hij dat opeet. Hopelijk is hij op tijd helemaal beter voor de inentingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .