Ga naar inhoud

stoelpoot op punkie..


Punkie_

Aanbevolen berichten

punkie loopt altijd het liefst voor m'n voeten en blijft altijd in m'n buurt. was te verwachten dat dit dus een keer ging gebeuren ondanks dat ik zoveel mogelijk probeer op te letten. helaas ging het net dus even mis... ik zat op de stoel en wilde mn stoel aanschuiven. alleen was punkie in de tussentijd dichter bij de stoelpoten gaan zitten en zo belandde dus de stoelpoot bovenop zijn pootje!! echt zo zielig. hij heeft een paar minuten met zn linkervoorpootje omhoog gezeten (liet zich wel aaien door me) en heb net z'n pootje gekoeld met een koud washandje. ondertussen loopt hij wel alweer aardig rond te huppelen, ook op zn zere pootje en springt ook alweer de hoogte in om op mn schoot te kunnen zijn. het lijkt dus allemaal wel mee te vallen (gelukkig!!!). ik laat hem voorlopig nog even rondhobbelen, vanacht gaat hij z'n hok weer in en morgenochtend ga ik kijken hoe hij dan is.

is dit bij jullie ook wel eens gebeurt? en hoe is dat toen gegaan? nog speciale dingen waar ik op moet letten of kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje zeg... je bent je vast rot geschrokken!!

hier is het gelukkig nog nooit gebeurd..... en gaat hopenlijk ook niet gebeuren!

wat je denk ik moet doen is gewo0on goed in de gaten houden of hij die poot blijft gebruiken...

gaat ie er slechter mee lopen of ontziet ie m met lopen dan is een bezoekje dierenarts zeker niet verkeerd.

daarnaast moet je goe din de gaten houden of ie geen pijnsignalen uitzend...

zoals, niet eten, stil in een hoekje zitten,snel ademen etc...

ook dit zijn signalen om zeker de dierenarts te contacteren!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, voel me ook wel stom dat ik het niet op tijd heb gezien hoor! zo'n klein beestje onder een stoelpoot waar ik dan weer opzit...

ik geloof dat ik echt heel veel geluk heb gehad, want hij is lekker druk bezig (zoals altijd) en heeft ook al wat gegeten gelukkig. ik mag ook aan z'n pootje komen. dus hij is of heel stoer of het valt echt allemaal mee. maar laat ik nog maar niet te vroeg gaan juichen en eerst eens kijken hoe het morgen gaat! kunnen konijnen (net als mensen) dan spierpijn hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben weer terug en helemaal gerust gesteld! het valt allemaal reuze mee, Punkie heeft alleen een beetje pijn, wat logisch is, maar verder is er niks mis met zn pootje!

hij heeft er alleen niks van geleerd want hij loopt nog steeds het liefst rondjes om m'n voeten als ik aan het lopen ben, dus ik blijf opletten, nu nog meer want dit wil ik niet nog een keer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, beesten kunnen inderdaad volharden in zulk gedrag! De keren dat er iemand op Flipje is gaan staan zijn niet meer te tellen, en Mosterd heb ik ook al een aantal keren door de kamer geschopt (niet expres natuurlijk) omdat hij ineens voor mijn voeten liep :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .