Ga naar inhoud

Prikjes gehaald


Sammy1

Aanbevolen berichten

Nou, dat hebben we gelukkig weer gehad. De konijnen zijn vandaag weer ingeent. Wat een ellende was het. Sammy liet zich makkelijk pakken en onderzoeken. Maar Moos zette zich met 4 poten schrap tegen het reismandje en weigerde er uit te komen, zo wild had ik hem nog nooit gezien :blink: En dat voor twee prikjes... De DA kon er wel om lachen; sommige konijnen zijn heel makkelijk en andere weer wat minder zei hij... Nou, ik kon er niet echt om lachen... En ik doe nog wel zo m'n best om ze een beetje netjes op te voeden...

Prozyme hadden ze niet op voorraad maar ze zouden bellen als het weer binnen is. En dat is ook echt wel nodig denk ik. Gisteren vond ik een keutelketting van maar liefst 8!!! keutels. Dus er heeft er zeker een met buikpijn gezeten. Maar tot nu toe eten ze nog goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

*geeft topic een klein schopje, vind het nogal onnodig om er zelf ook een aan te maken :P*

Zo ik ben ook weer geweest, had nu de andere dierenarts die in de praktijk werkt. Mn nijntje vond hem erg interessant, tot hij begon met het knippen van de nagels ;).

Voor de rest doet hij het erg goed (iets te, moet oppassen dat hij nu niet nog meer aankomt, hij weegt bijna anderhalve kilo :blink:). De prikjes zijn in ieder geval weer gehaald, dus mn mopje kan er weer tegenaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .