Ga naar inhoud

Het gaat goed met snuffie


suuzje

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Weer hier een berichtje van 't trotse baasje van snuffie:)

Ik ben zo blij met haar, het gaat steeds beter met dr...

Ik kan haar nu zelfs snoepjes uit mijn hand laten eten! dat vind ze heerlijk!!! ik houd dan een snoepje tussen mn vingers en dan hapt ze dat snoepje zo uit mijn vingers,, erg lief!!

ook mag ik overal aankomen in haar hok!! en ze blijft gewoon zitten en kijken wat ik doe, in het begin(vorige week) vond ze het maar helemaal niks en ging ze telkens haar hoekje in!! (bang dus)

ze ligt nu weer lekker lang uit te relaxen .. Goed teken dus..

harde geluiden went ze ook steeds meer aan merk ik! in het begin dat ik een deur dicht deed schrok ze al! nu niet meer!.. ze is juist alleen maar nieuwschierig wie of wat daar is..

Eten gaan ook nog steeds prima, hooi is ze gek op! en snoepjes natuurlijk :) ook groentes vind ze heerlijk! peterselie onder andere :)

keutelen en plassen doet ze ook prima en drinken gaat ook super!!

dus ik ben heeel erg blij.. en een trots op dr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en met recht dat je trots op dr bent!! zie wat ze in een week al een vooruitgang geboekt heeft!! geweldig!!

lekker rustig aan zo doorgaan en dan gaathet vast helemaal goed komen!

alleen die snopejes zou ik vervangen door iets wat wel goed en gezond is voor konijnen|

de konijnensnoepjes bestaan uit pure suiker en kleurstoffen....

dus als je snuffie lekker en gezond wilt verwennen laat je die snopejes beter achterwegen!!

ga lekker zo door! gaat helemaal goed komen!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de leuke reacties, ik geef haar geen snoepjes maar van die gekleurde dingetjes die tussen het voer zit.. of een takje peterselie...

ik heb zon zak russel junior complete voeding voor er bij!! maar daar eet ze haast niks van alleen die gekleurde dingetjes :) (ze zal wel denken jam jam snoepjes:P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt beter overgaan op biks, het nadeel van gemengd voer is inderdaad dat ze alleen de lekkere dingen er tussen uit eten. Al moet je dat overgaan op ander voer wel rustig aan doen, dus steeds meer biks door haar eten mengen tot het alleen nog maar uit biks bestaat. En als je haar eten geeft, niet steeds nieuw geven maar wachten tot alles op is dus ook de staafjes enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin dat ik haar had wou ik natuurlijk niks liever dan haar knuffelen, maar toen besefte ik dat als ik te opdringerig ging doen het juist alleen maar averechts werkt... Zo gaat het de goede kant op! en ik ben echt super blij met dr... ze is trouwens ook gek op dr winnie de pooh vriendje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt beter overgaan op biks, het nadeel van gemengd voer is inderdaad dat ze alleen de lekkere dingen er tussen uit eten. Al moet je dat overgaan op ander voer wel rustig aan doen, dus steeds meer biks door haar eten mengen tot het alleen nog maar uit biks bestaat. En als je haar eten geeft, niet steeds nieuw geven maar wachten tot alles op is dus ook de staafjes enzo.

Weer thanx voor de goeie tip!! ik las er al meer over inderdaad over biks! morgen gelijk biks halen en langzamerhand aan dr voer toevoegen.. ze eet alles wel op(staafjes, de gekleurde dingetejs) behalve dat stro wat er in zit... haha.. ze vind haar eigen stro lekkerder denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .