Ga naar inhoud

konijnen zijn zo stom nog niet...


Freud

Aanbevolen berichten

Heuglijk bericht:

Freud is vanaf dag 1 zindelijk in zijn kooi, heb nog nooit 1 plasje in de woonkamer gevonden of heel sporadisch een keuteltje. HOERA!

Het duurde drietal weken voor hij de plasbak echt doorhad en ik geen plasje meer kon bespeuren in de rest van zijn kooi. HOERA HOERA!

Keutels daarentegen lagen nog helemaal verspreid in zijn hok. Na lang achter elkaar de keutels in de bak geschept te hebben, heb ik het opgegeven. Vond het eigenlijk ook niet zo erg, als ze maar in zijn kooi lagen en niet erbuiten. Maar nu sinds een week hebben we geconstateerd dat hij ook al zijn keutels in zijn plasbak deponeert! HOERA HOERA HOERA! :yay:

Behalve dan de keutels die hij maakt als hij aan het eten is, maar dat is logisch.

Samengevat: meneer is uit zichzelf zindelijk geworden met zijn keutels!

Wilde ik even vertellen :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat geweldig zeg, het heeft eindelijk baat. Super gedaan Freud!!!!!!

Hoe lang heb je het nu geprobeerd / vol moeten houden? Mijn vraag daarom: ons logeetjes ram Krabbel (niet gecastreerd) plast ook netjes in zijn wc bak maar spaart de keuteljes altijd op voor als hij los mag lopen. Geen keuteltje in de kooi te vinden. Vanaf begin oktober (zolang is hij al bij ons en hij blijft nog tot eind maart bij ons) hebben wij iedere keutel die wij konden vinden in zijn wc bak gegooeid maar ik heb echt het gevoel dat dat niets helpt. Hij is nu toevallig nog geen 2 minuten buiten zijn kooi en de mat voor Nijntjes kooi ligt alweer helemaal vol. Maar dat heeft hij voor onze tijd ook al gedaan, ik bedoel buiten de kooi gepoept maar alleen een paar keuteltjes. Hij is nu 1,5 jaar oud. Groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat is nou juist het mooie: ik heb niets gedaan :)

Freud heeft sowieso nooit buiten zijn kooi gepoept hoor (af en toe eentje verloren zullen we maar zeggen). Hij poepte alleen nog niet op de bak. Nu wel, dus na ongeveer 2 maanden. Maar ik ben dus allang geleden gestopt met keutels in de bak leggen. Blijkbaar vond hij het zelf frisser ofzo!

Anekdote: "konijnen zijn zo stom nog niet..." misschien moet ik dat even terugnemen... Ik had net het deurtje van zijn kooi even dichtgedaan toen hij in de kamer zat. Sprint meneer als een gek naar zijn kooi om vervolgens BAM tegen een dichte deur aan te lopen/springen... hahahah! aaah, het was wel zielig, maar eigenlijk zo grappig! :):) Dus toch wel stom om niet te zien dat het deurtje dicht zat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .