Ga naar inhoud

Een schijnzwangere Sammy?


Sammy1

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af of Sammy schijnzwanger is... Vorige week deed ze al niks anders als graven in het stro boven in het hok. Vandaag zag ik haar overal rondrennen met stro in haar bek. Is ze dan schijnzwanger? (Ze woont vanaf juli samen met Moos die gecastreerd is). Plukken haar ofzo heb ik nergens kunnen vinden.

En als ze schijnzwanger is moet ik dan nog iets doen? En hoe lang duurt zoiets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn konijntje ko vanaf begin juli 2007. Toen ze bij ons kwam was ze 8 weken. Nu is ze dus ongeveer 9 maanden. zaterdag schrok ik me rot. In haar nachthok had ze een heel hoekje gemaakt met haren. Het was echt heel erg veel een flinke hand vol! Onder op haar buik heeft ze het uitgetrokken want het was wit haar en op de rest van haar lijf is ze beige.

Ik had al eerder af en toe een plukje haar in haar hok zien liggen, maar daar verder geen aandacht aan geschonken. Zwanger kan ze niet zijn, een ram is nog nog nooit in haar buurt geweest sinds ze bij ons woont. Vind haar ook een beetje depri ogen (of denk ik dat maar) wat kan ik het beste doen? Ik heb de haren tot nu toe laten liggen, ook mag ze zo vaak mogelijk los rondlopen in de tuin en geef ik haar wat extra aandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahum, ik heb niks gezegd over geen haren hoor... Het hele hok ligt nu vol:blink: Je zou haast denken dat ze kaal moet zijn nu...

Verder is ze op het moment veel op Moos aan het rijden, heeft dat ook met die schijnzwangerschap te maken? Wel sneu dat Moos het dan moet ontgelden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ehm...ze is alweer schijnzwanger...2 weken later...ook normaal? Het vervelende is wel dat ze nou een nestje wil maken ONDER de wc. Sammy is niet zo erg zindelijk, ze zit weleens op de wc, maar net zo vaak ergens anders. Maar Moos wel en die moet nu maar zien waaar hij elke keer zijn behoefte moet doen:(( Toch lastig hoor die dames...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .