Mary Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Ik heb gisteren een nieuw konijn gehaald, een voedster van 8,5 week. Ze zat nog bij haar mama. Maar maak ik me zorgen, ze zit maar een beetje in een hoekje en ik heb nog geen keutel gezien! Wel eet en drinkt ze.....is dat misschien omdat ze moet wennen?Moet ik haar met rust laten? ben beetje bezorgd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 hey heb je haar nog naast het rammetje staan?meschien levert het allemaal teveel stress,en kan je haar ergens anders zetten,hou haar in de gaten en anders ff naar de diere arts gaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2008 hoi, je ze staan nog naast elkaar. Dacht dat het juist wel fijn was, anders is ze helemaal alleen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2008 nog steeds niks..:( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 ik zou eerst de kooien eens van elkaar weg halen om mogelijke stress weg te nemen.Laat haar even in een deeltje loslopen waar hij normaal niet komt en kijk of ze dan keuteld, zo niet op naar de da Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Jeah! Ik heb een paar keutels gevonden. zag ze niet want zijn heel klein en lichtbruin.wel rond en hard.Komt dat omdat ze jong is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 ik zou ff in de gaten houden dat ze goed blijft keutelen ,en zoals mireille je al zei haar wat meer beweging geven , Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2008 ik laat haar regelmatig even uit de kooi lopen.weet iemand of de kleur van keutels van baby konijnen anders is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Nee niet anders wel kleiner en gewoon donker bruin maar voor het diertje is het ook stress in een nieuw huisje even lekker laten wennen zolang ze fit oogt en lekker actief is en goed eet en drinkt komt het wel goed hou het gewoon even in de gaten of er ook meer keutels bij zijn gekomen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Ze keuteld nu lekke door Die van haar zijn niet donker maar lichtbruin.Verder lijkt het goed te gaan maar ik hou d'r goed in de gaten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 goed zo ,hopelijk blijft ze keutelen nou,zal het toch de stress zijn geweest meschien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Onze da zei het laatst ook al: je wilt niet weten hoe blij je kan zijn met keutels. Fijn dat het beter gaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 De keutels worden lichter en groter van hooi eten .Je ziet duidelijk het verschil tussen een wel hooi etende konijn en een niet hooi etende.De gene die niet hooi eet heeft een donkere kleinere keutel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2008 ahaaa! Mijn andere konijn eet namelijk géén hooi en m'n kleintje wel! Ze hebben inderdaad de kleur van hooi, daarom zag ik ze ook slecht.Is dat ook weer duidelijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten