Mary Geplaatst: 13 januari 2008 Delen Geplaatst: 13 januari 2008 heb al gezocht op het onderwerp maar niks op het forum kunnen vinden.Dus vraag ik maar weer: Ben mijn nijn aan het aaien en boven zijn neus en op zijn wang heeft ie onder zijn vacht een, tja hoe noem je het, het voelt als een teek maar dat is het niet, en uistekend knobbeltje een bult, een wrat...kan niet goed beschrijvn hoe het eruit ziet, het zit echt op de huid. Kent iemand dit?:bunny2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 13 januari 2008 Delen Geplaatst: 13 januari 2008 maak er eens een foto van??het is niet gewoon het botje op de neus wat je voelt? voelt het warm?? is het rood verkleurd ? kun je ermee bewegen? heb je het idee dat het pijnlijk is als je eraan komt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Buttons Geplaatst: 14 januari 2008 Delen Geplaatst: 14 januari 2008 Tis inderdaad een beetje moeilijk om zo te bekijken wat het is. Een foto zou inderdaad wel makkelijk zijn. Zit je konijn buiten of binnen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 14 januari 2008 Delen Geplaatst: 14 januari 2008 Komt er een snorhaar uit zo;n zwarte ..? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2008 Die Op Z'n Wang Komt Wel Een Snorhaar Uit.Ik Kan Er Geen Foto Van Maken Want Het Is Niet Te Zien, Je Voelt Het Alleen.Het Lijkt Wit En Is Beweegbaar, Het Is Niet Heel Gevoelig En Pijnlijk, Maar Als Ik Er Wat Harder Aanzit Trekt Ie Z'n Koppie Wel Weg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2008 Konijn Zit Binnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 14 januari 2008 Delen Geplaatst: 14 januari 2008 Okay als er een snorhaar uit komt dan is het niks ernstig hoorals het goed is zit aan de andere kant dan ook 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten